„Ал Джазира“ гони публика, не реклама
Една от най-бързо развиващите се телевизии в последните години - „Ал Джазира“ на английски език, се стреми към по-широк обхват и аудитория. Рекламата не е приоритет за новинарската мрежа, която навършва 5 г. през ноември. Това коментира за AdvertisingAge Ал Ансти, един от основните редактори в телевизията.
От началото на 2011 г. глобалната медия се радва на небивал растеж на профила й. Тя отрази някои от най-големите световни събития през годината като земетресението в Япония и бунтовете в Близкия изток. Интернет посещенията в сайта й през април достигнаха 66 млн. Основната част от тях са от Щатите, където тя достига до 2,4 млн. домове.
„Ал Джазира“ на английски език се стреми да разшири аудиторията си в Америка, Великобритания, а сега и в Индия, отбелязва наблюдатели. Тя е добре финансово обезпечена от централата й в Доха, Катар. „Да, рекламираме в канала, търсим рекламни приходи. Но това не е движещата сила за нас“, казва Ансти.
Анализаторите смятат, че повишаването на международния интерес към този новинарски канал се дължи на големите събития в последно време, заради които хората търсят алтернативен информационен източник. Въпреки това основната част от аудиторията й обаче остава в арабския свят, където тя се излъчва от 1996 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.