„Ал Джазира“ гони публика, не реклама

„Ал Джазира“ гони публика, не реклама

Една от най-бързо развиващите се телевизии в последните години - „Ал Джазира“ на английски език, се стреми към по-широк обхват и аудитория. Рекламата не е приоритет за новинарската мрежа, която навършва 5 г. през ноември. Това коментира за AdvertisingAge Ал Ансти, един от основните редактори в телевизията.

От началото на 2011 г. глобалната медия се радва на небивал растеж на профила й. Тя отрази някои от най-големите световни събития през годината като земетресението в Япония и бунтовете в Близкия изток. Интернет посещенията в сайта й през април достигнаха 66 млн. Основната част от тях са от Щатите, където тя достига до 2,4 млн. домове.

„Ал Джазира“ на английски език се стреми да разшири аудиторията си в Америка, Великобритания, а сега и в Индия, отбелязва наблюдатели. Тя е добре финансово обезпечена от централата й в Доха, Катар. „Да, рекламираме в канала, търсим рекламни приходи. Но това не е движещата сила за нас“, казва Ансти.

Анализаторите смятат, че повишаването на международния интерес към този новинарски канал се дължи на големите събития в последно време, заради които хората търсят алтернативен информационен източник. Въпреки това основната част от аудиторията й обаче остава в арабския свят, където тя се излъчва от 1996 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
Ако искате да бъдете успешни, трябва да свикенте с дискомфорта
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Ограничените военни възможности на Европа показват защо тя отчаяно се нуждае от помощ от САЩ
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Как да накарате хората от поколението Z да станат лоялни клиенти?
На днешната дата, 7 септември. Рождениците днес
Напрежение между Сеул и Вашингтон, след като властите в САЩ задържаха над 300 южнокорейци в завод на Hyundai