Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 11/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

На върха: Виктор Вутов, основател на Metrix Digital

Победител в категорията „Най-добър нов бизнес“

На върха: Виктор Вутов, основател на Metrix Digital

На върха: Виктор Вутов, основател на Metrix Digital

Победител в категорията „Най-добър нов бизнес“

На върха: Виктор Вутов, основател на Metrix Digital
quotes
Как успяхте да намерите своето място в една конкурентна сфера, каквато е дигиталният маркетинг? От първия ден заложихме на прецизност, базирана на науката за маркетинга. В среда, в която конкурентите ни гонят обем и скорост, ние избрахме прецизност и задълбоченост в работата с нашите клиенти, а не в постоянно преследване на нови. Това изгражда доверие и позиционира Metrix като стратегически партньор, който постига устойчив бизнес растеж, а не просто дигитална агенция. Разграничаваме се по три начина: стратегическа основа, а не управление на инструменти: започваме от бизнес модела и позиционирането, а не от рекламния акаунт; оперативна прецизност: работим с ясни хипотези, системно обучение и постоянен контрол на качеството; бутиков капацитет: ограничаваме портфолиото, за да осигурим дълбочина, а не конвейерна услуга. Кои са основните правила за дигитално присъствие, които носят престиж и растеж на бизнеса? Дигиталното присъствие има смисъл само ако отразява реалната стойност на бизнеса. Трите най-важни принципа според мен са: Консистентност и емпатия – марките трябва да комуникират една и съща идентичност навсякъде и тя да е обърната към стойността за човека. Качество – съдържани...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ