Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 03/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Усещане за успех
12 години пишех писма на The Body Shop като на мой невидим измислен приятел, разказва Венета Петкова, която днес развива компанията в България, на Балканите и Иберия
Усещане за успех
 
						12 години пишех писма на The Body Shop като на мой невидим измислен приятел, разказва Венета Петкова, която днес развива компанията в България, на Балканите и Иберия
 
										
			        
							
							 
								
										Развивате марките Textura и Duka в България, както и The Body Shop в България, Косово, Албания, Северна Македония и Иберия. Кариерният ви път започва в различна сфера. Какво ви накара да смените посоката? 
Мисля, че както при всяко нещо в живота – едно решение води към друго, без задължително да е особено съзнателно. Може би всичко започна с моите курсове по испански език. Исках да говоря испански. След това завърших висшето си образование в Испания и когато се върнах в България, започнах да се колебая накъде да се насоча професионално.
Защо и как избрахте да представлявате точно тези три компании? 
Докато живеех в Испания, се запознах с марките Textura и Imaginarium като клиент. Имах бебе и непрекъснато бях в магазините на Imaginarium. Много ми харесваха концепцията и преживяването, които човек получава в магазина. Съответно бях доста верен клиент и на Textura, чийто текстил за дома харесвах и предпочитам. Да работя с The Body Shop си мечтая отдавна. Познавам марката от тийнейджърските си години. По онова време майка ми имаше възможност да пътува по работа извън България и всеки път, в който се прибираше от такова пътуване, носеше кремове, червила и друга козметика, което в онези години беше нещо невиждано за нас. Тогава в Бъ...									
										Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
 
								Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
								Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
								Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
 
                
 
						 
						 
						 
                                     
                                     
                                     
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
									 
									 
									 
									 
									 
										 
											 
											 
										 
											 
											
Ключови думи
франчайз
лидерство
бизнес
ритейл сектор
козметична индустрия
The Body Shop
Duka
Textura