Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Вярвам в българския бизнес
Десислава Авджиева, собственик и управител на агенция за бранд идентичност, маркетинг, дигитален ПР и събития „Алтърнатив Адвъртайзинг“
Вярвам в българския бизнес
Десислава Авджиева, собственик и управител на агенция за бранд идентичност, маркетинг, дигитален ПР и събития „Алтърнатив Адвъртайзинг“
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Технологиите вече имат голямо отражение в маркетинга. Как виждате тяхното развитие през следващите години?
Светът, в който живеем, се трансформира бързо и е необходима непрекъсната адаптация. През следващите години ще видим революционни промени в маркетинга, които вече са започнали. Изкуственият интелект и автоматизацията стават неизменна част от стратегиите, с който бизнесите достигат до клиентите си. Те не само улесняват ежедневната ни работа, но и скоро ще могат да предсказват прецизно поведението на потребителите, като създават персонализирани таргетирани предложения, които отговарят на техните нужди в реално време. Междувременно виртуалната и добавената реалност предлагат все по-интерактивни начини за взаимодействие с аудиторията. Например на Деня на жената предприемач 2024 представихме AR щанд, достъпен чрез сканиране на QR код през мобилно приложение и визуализация в пространството до нас на събитието. По този начин вече предлагаме на конференциите, които организираме, неограничено количество щандове и разнообразие за потребителя от контакти на компании намясто.
Какви нови подходи използвате в работата си, за да сте в крак с настъпващите промени, и как подготвяте служителите си за тях?
Инвестирам в редовни обучения, семинари от български и чуждестранни източници, чрез които аз и служителите ми надграждаме знанията си и подобряваме уменията си. За мен е много важно не само да следим тенденциите, но и да ги внедряваме активно в нашата дейност, да създаваме собствени модели за работа с клиентите си. Като бизнес консултант, работите с управителите на компании от разнообразни сектори.
Как виждате формулата на успеха на бизнесите на бъдещето?
Всеки изгражда своя формула за успех и непрекъснато я променя. За мен бъдещето на бизнеса е в адаптацията. Това включва автоматизации, развитие на уменията на служителите и акцент върху техните таланти. Вярвам, че силните страни на служителите трябва да бъдат обвързани с целите на компанията, за да се постигне истински успех. Паралелно с това държа на използването на изнесени ресурси за оптимизиране на разходите и постигане на устойчивост. Също така вярвам в разширяването на българския бизнес на международните пазари като стратегическа стъпка напред.
Позиционирането на личния бранд на ръководителите е изключително важно за изграждането на доверие сред клиентите. Това е особено ценно в конкурентни сектори. Освен това съм убедена, че създаването на клиентско преживяване, което ангажира всички сетива, е не само възможно, но и необходимо за дългосрочен успех. Това са принципи, които не само прилагам в работата си с клиенти, но и интегрирам в собствената си компания. За мен те са основа за реални резултати и устойчив растеж.
GAME ON: Ако имате „магическа тетрадка“, в която можете да запишете три идеи, които ще вдъхновят и трансформират жените предприемачи в България през следващите 10 години, какво бихте написали?
Първо – внедрявайте изкуствен интелект и оптимизации, за да свършвате работа вместо за 14 за 4 часа, а останалото време да подарявате на близките си, на себе си и на живота, който обичате. Второ – работете всекидневно над единството ум – тяло – дух, за да можете на 100 години да се чувствате удовлетворени. Трето – не забравяйте, че да бъдеш жена, е дар, а всяка жена с вроденото си чувство на майка е способна да прави промени в света около себе си и обществото – сбъдвайте промените с ентусиазъм, любов, смелост и крехка „лудост“, за да пребъдете на първо място като жени и на второ – като предприемачи.
Tя е... консултант по бранд идентичност, личен, бизнес бранд и изнесен маркетингов отдел; водеща на корпоративни събития.
|
Ключови думи
Алтърнатив Адвъртайзинг
бранд идентичност
PR
маркетинг