Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Доверието и автентичността са новата валута на медиите

Елица Нановска, търговски директор в „Нова Броудкастинг Груп“

Доверието и автентичността са новата валута на медиите

Доверието и автентичността са новата валута на медиите

Елица Нановска, търговски директор в „Нова Броудкастинг Груп“

Доверието и автентичността са новата валута на медиите
quotes
Тя е част от екипа на компанията от 2005 г., а на настоящата си длъжност е от 2022 г. Познава отлично българския телевизионен пазар и се отличава със своя професионализъм и изградените добри отношения с партньорите на „Нова Броудкастинг Груп“. Нова Броудкастинг Груп e една от най-големите мултиплатформени медийни и технологични компании в България, част от United Media, член на водещия телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа United Group. Предлага на клиентите и партньорите си голямо разнообразие от телевизионни канали, радиостанции, уебсайтове, дигитални платформи и печатни медии. Кои са водещите тенденции на телевизионния пазар днес? Телевизията вече е на всички платформи. Тя отдавна излезе извън границите на екрана и „живее“ с различни форми на съдържание. В нашата компания бяхме първите, които реализирахме в пълна степен тази стратегия в България. Поставихме зрителя в центъра, независимо къде, кога и как гледа. У нас телевизията продължава да е най-предпочитаната медия и основен източник на информация и забавление. Риалити предаванията, българските сериали, новините и спортът остават силни двигатели на гледаемостта. Бюджетите за традиционна телевизионна реклама остава...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg