Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Финансови комуникации в реално време
Гергана Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации“ в MFG
Финансови комуникации в реално време
Гергана Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации“ в MFG
Тя е част от MFG от 2019 г., като работи и в екипа, който се занимава с ESG политики и инициативи на групово ниво. Притежава над 20-годишен опит в сферата на публичните комуникации. Съосновател е на Българската бирена църква, страстен кулинар и меломан.
MFG е група финтех и застрахователни компании, чиято мисия е да осигурят възможност за лесен достъп до финансиране и застрахователна защита на всеки без оглед на моментното му социално и финансово състояние. Групата е активна в седем европейски държави: България, Румъния, Украйна, Полша, Северна Македония, Испания и Хърватия, а от 2025 г. – и в Мексико и САЩ.
Как се променя ролята на корпоративните комуникации във финансите в епохата на дигитализация и социални медии?
Финансовият сектор традиционно се свързва с консервативен подход и висока регулаторна чувствителност, но дигитализацията и новите очаквания и навици промениха не просто каналите, а самия ритъм, честота и стил на общуване.
Преди финансовите комуникациите се водеха основно през еднопосочни медийни публикации, тежки интервюта с хора в костюми и дебели годишни отчети. Днес те се случват в реално време, в социалните мрежи, в подкастите, в коментарите под постовете, в събитията на жив...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
финанси
комуникации
доверие
прозрачност
автентичност
ESG
финтех
отговорност
публика