Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Иновации с мисъл

Понякога хората не са готови за нови идеи и тук е ролята на бранда визионер, който вдъхновява, споделя Мария Синигерова, маркетинг мениджър в Samsung България

Автор:

Ева Христова

Снимки:

Юлиян Донов

Иновации с мисъл

Иновации с мисъл

Понякога хората не са готови за нови идеи и тук е ролята на бранда визионер, който вдъхновява, споделя Мария Синигерова, маркетинг мениджър в Samsung България

Иновации с мисъл
quotes
С какво ще се промени работата на маркетинг специалиста в следващите години? Какво е отражението на технологиите върху вашата професия? Промяната е най-сигурното нещо в живота ни, въпреки че хората не я харесват – това е принципна нагласа. Ние, маркетолозите, „продаваме“ идеи или както обичам да казвам – „въздух“, с амбицията да вдъхновим потребителите и да ги накараме да мечтаят. Погледът на успешния маркетинг специалист винаги е обърнат към хората. Познава ги, приема ги и им говори. Тази връзка е особено важна и динамична, и за нея са необходими усилия всеки ден. Потребителите и пазарът представляват вечно променяща се енергия, и само добрата интуиция, опитът и умението да се адаптираме бързо ни помагат да предусетим посоката и динамиката, да се променяме заедно с тази енергия. Работата ни ще се трансформира според всички тези фактори. През последните години технологиите и AI се превърнаха в неизменна част от живота ни и това ще се развива с още по-бърз темп в бъдеще. Това е прекрасна възможност да достигаш до потребителите по-бързо, да събираш информация и да ги опознаваш по-добре, за да общуваш с тях адекватно, да създаваш точната стратегия за бранда. Има го и обратния ефект – асоц...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg