Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Иновации със смисъл
Защото здравето започва от избора ни, или как „Данон България“ създава бъдещето на здравословното хранене
Иновации със смисъл
Защото здравето започва от избора ни, или как „Данон България“ създава бъдещето на здравословното хранене
Какви са основните иновации, които „Данон България“ въведе през последните години?
„Данон България“ e иновативен лидер на българския пазар в сектора на свежите млечни продукти и продуктите на растителна основа. Въвеждането на линията Alpro например, както и високопротеиновата марка Yopro отговарят на нуждите на съвременния потребител – активен, информиран и търсещ баланс между вкус и здраве. Последната ни иновация е Alpro продукти, създадени с мисъл за децата. Alpro прави храненето на растителна основа достъпно, вкусно и забавно за малчуганите с любими вкусове. Наред с това Activia продължава да бъде лидер в категорията на млечни продукти с допълнителни здравословни ползи, като предлага решения за храносмилателен комфорт и добро самочувствие. Всяка иновация е подчинена на нашата мисия – да даряваме здраве чрез храна.
Какво означава да бъдеш иновативен лидер на традиционен пазар като българския млечен сектор?
Да бъдеш иновативен лидер, означава да предизвикваш статуквото. Българският потребител е любопитен и отворен към новото, същевременно ценител и на традицията. Нашата роля е да създаваме мост между тези две реалности – чрез продукти, които съчетават иновация, качество и доверие....
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
иновативно лидерство
растителни продукти
Alpro
Yopro
здравословни решения
бързо растящи категории
устойчиво хранене
потребителски тенденции
Danone Impact Journey
здраве и околна среда