Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4

Лично отношение и творческо мислене

Ива Рангелова, съсобственик и управител на рекламна агенция „Вивати“

Снимки:

Юлиян Донов

Лично отношение и творческо мислене

Лично отношение и творческо мислене

Ива Рангелова, съсобственик и управител на рекламна агенция „Вивати“

Лично отношение и творческо мислене
quotes

Какви промени очаквате да настъпят във вашия бизнес през следващите години и как се подготвяте за тях?

Очаквам бизнесът ни да стане по-предизвикателен – клиентите да търсят по-нестандартни подаръци, но и все по-доближаващи се до тяхната корпоративна култура и цели. Смятам, че отношенията и дългосрочните връзки, които ние изграждаме с нашите клиенти, ще продължат да бъдат на първо място. Разбирането на мисията, целите, ценностите и културата на една компания е дълъг процес на взаимно опознаване и аз се гордея, че във „Вивати“ имаме отношения с клиенти над 15 години, а с някои – дори над 20. Това ни позволява много бързо да откликнем на техните нужди и да предложим най-подходящите корпоративни подаръци, като, разбира се, ги съобразяваме с повода, получателите и корпоративната култура.

Кои са водещите тенденции днес, които имат потенциал да оставят траен отпечатък върху сегмента на корпоративните подаръци? 

Една от тенденциите, която ще остане и ще се задържи, е свързана с екоподаръците. Тя вече е на няколко години и всяка година се разширява и допълва – с нови или рециклирани материали, продуктовата гама се разширява. Благодарение на новите технологии се добавя допълнителна информация като например Aware tracker, чрез който крайният получател може да се информира за използваните материали, начин на производство, колко литра вода са спестени и т.н. Другата изключително важна тенденция за мен е създаването на емоционална връзка на нашите клиенти с техните партньори, клиенти и служители. Хората силно ценят един качествен и практичен подарък, избран с мисъл за тях, а когато той е комбиниран и с нещо от шоколадовата ни гама – тогава имаме завършен ефект. Технологиите вече в голяма степен са част от ежедневието ни и заместват много наши функции.

Вие вярвате в ученето през целия живот – на фона на това развитие кои са компетентностите, които ще са ключови за талантите?

Лично отношение, творческо мислене, емпатия и разбиране – това са част от ключовите компетентности на бъдещето. Добавям и дигиталната компетентност и уменията за учене – без тези умения ще бъде много трудно да развиваме успешно другите компетентности, които споменах. 

GAME ON: Ако разполагате с възможността чрез ароматерапия да внушите едно качество у своя екип, което да го подготви за бъдещето, кое би било то?

Трудно ми е да избера само едно. Умение за слушане определено е сред първите качества, които бих пренесла и към екипа. Слушането и най-вече чуването са в основата на доброто разбиране на клиента, а когато се добави и умението да задаваш въпроси – тогава се изгражда истинска връзка. Бих обобщила, че умението за слушане в комбинация с любопитство работи за изграждане на успешни дългосрочни отношения с клиентите и партньорите.

Tя е... Работи в семейната компания от ученичка – започва с ежедневни рутинни задачи. През годините е участвала в различни клубове, инициативи и събития – както свързани с бизнеса, така и извън него. Обича да чете, да се среща с приятели и да пътува. Има бакалавърска и магистърска степен по специалността „Връзки с обществеността“ в СУ „Св. Климент Охридски“. Вярва в ученето през целия живот. В момента посещава курс по ароматерапия – нейна страст от 6 години, а от септември 2024 г. се обучава в магистратура в УНСС. Има две дъщери – на 10 и на 7 години. 

„Вивати“ работи с компании, които искат селектирани корпоративни подаръци с гарантирано качество, но срещат трудност при подбора на интересни предложения или в намирането на доверен партньор за доставката им. Aгенцията им помага да изберат найподходящия продукт за тях и да са спокойни за всичко, свързано с процеса на изработка и доставка на рекламните материали.