Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Клиентът в центъра на всичко

Намираме се на прага на нова епоха в застраховането. Бъдещите лидери трябва да бъдат гъвкави, адаптивни и готови да приемат промените, посочва Анита Кирилова, генерален мениджър на „МетЛайф България“

Снимки:

Юлиян Донов

Клиентът в центъра на всичко

Клиентът в центъра на всичко

Намираме се на прага на нова епоха в застраховането. Бъдещите лидери трябва да бъдат гъвкави, адаптивни и готови да приемат промените, посочва Анита Кирилова, генерален мениджър на „МетЛайф България“

Клиентът в центъра на всичко
quotes
Как според вас ще изглежда бъдещето на застрахователния сектор в контекста на бързоразвиващата се дигитализация? Бъдещето изглежда обещаващо. Дигитализацията ще продължи да трансформира начина, по който взаимодействаме с клиентите и предлагаме нашите продукти и услуги. Очаква се технологичните промени да доведат до по-голямо удобство, по-качествени съвети и по-широк застрахователен обхват за клиентите. Застрахователите ще трябва да предоставят на своите агенти и брокери модерни технологии за разясняване на продуктите, генериране на оферти в реално време, предлагане на електронни подписи и начини на плащане. В допълнение, ще трябва да преразгледат своите продуктови стратегии, за да се насочат към недостатъчно защитените сегменти, да насърчават здравето и благополучието, да приемат нови бизнес модели, да използват алтернативни източници на данни и AI технологии както за по-ефективен анализ на данни, така и за осигуряване на клиентско преживяване от изцяло ново поколение. Тези промени ще направят застрахователния сектор по-гъвкав и адаптивен към нуждите на съвременните клиенти, като същевременно ще подобрят оперативната ефективност и устойчивостта на индустрията. Кои...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg