Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Новите канали като нови възможности за комуникация
Д-р Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България
Новите канали като нови възможности за комуникация
Д-р Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България
Тя е комуникатор по професия и изследовател по природа, изпълнена е с любопитство към света. Дълбоко вярва в развитата през годините професионална интуиция. Убедена е, че личното отношение придава автентичност на работата ѝ, която AI никога няма да може да замени.
Kaufland е една от най-големите ритейл компании в България и един от най-големите частни работодатели у нас. Компанията е активен участник в публичните комуникации и е посветена на осъществяването на социалния си ангажимент по темите опазване на околната среда, грижа за децата и подкрепа на образованието и културата в България.
Как постоянният информационен шум и множеството платформи и канали променят публичните комуникации?
Всички ние прекарваме по-голямата част от времето си в различните информационни платформи и това неминуемо променя всичко. От начина ни на живот през начина, по който възприемаме света и общуваме в него. Броят и видът на форматите и платформите нарастват, но едно остава неизменно и това е съдържанието. Когато имаш какво да кажеш, въпрос на малко усилие е да усвоиш „езика“ или „платформата“, чрез която ще го кажеш. И обратно – когато липсва съдържание, комуникацията прилича на филм с голям бюджет и гол...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
комуникация
автентичност
съдържание
дигитални платформи
социални медии
бранд
професионална интуиция