Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Етичният инфлуенсър маркетинг

Радостина Христова, председател на Българската асоциация на създателите на съдържание (БАСС)

Снимки:

Юлиян Донов

Етичният инфлуенсър маркетинг

Етичният инфлуенсър маркетинг

Радостина Христова, председател на Българската асоциация на създателите на съдържание (БАСС)

Етичният инфлуенсър маркетинг
quotes
Тя е основател и управител на Radostna Ltd – една от водещите агенции за работа с нано- и микроинфлуенсъри у нас. През последните години изграждаща най-голямата общност от създатели на съдържание, бизнеси и агенции. Кариерата ѝ започва през 2005 г. във франчайзинг сектора, след което преминава през рекламната и медийната индустрия. БАСС обединява и защитава интересите на инфлуенсъри, блогъри и дигитални творци в България. Асоциацията работи за утвърждаване на тяхната роля, професионално развитие и социална отговорност. Как инфлуенсърите промениха маркетинга през последните години? Инфлуенсърите са „ходещи и дишащи медии”, те буквално придадоха човешки образ на маркетинга. Инфлуенсърите не просто показват и рекламират продукти, те ги изживяват. Преди няколко години кампаниите се мереха с бюджета и медийната стойност. Днес стойността идва от връзката – от начина, по който един човек успява да докосне друг чрез съдържание. Инфлуенсърите превърнаха комуникацията от еднопосочна в интерактивна. Те не просто снимат, те слушат, отговарят, реагират на аудиторията си. Това е най-голямата промяна – маркетингът вече не се прави „за“ хората, а „с“ тях. Направиха го мигновен и реактивен, вече ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg