Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Етичният инфлуенсър маркетинг
Радостина Христова, председател на Българската асоциация на създателите на съдържание (БАСС)
Етичният инфлуенсър маркетинг
Радостина Христова, председател на Българската асоциация на създателите на съдържание (БАСС)
Тя е основател и управител на Radostna Ltd – една от водещите агенции за работа с нано- и микроинфлуенсъри у нас. През последните години изграждаща най-голямата общност от създатели на съдържание, бизнеси и агенции. Кариерата ѝ започва през 2005 г. във франчайзинг сектора, след което преминава през рекламната и медийната индустрия.
БАСС обединява и защитава интересите на инфлуенсъри, блогъри и дигитални творци в България. Асоциацията работи за утвърждаване на тяхната роля, професионално развитие и социална отговорност.
Как инфлуенсърите промениха маркетинга през последните години?
Инфлуенсърите са „ходещи и дишащи медии”, те буквално придадоха човешки образ на маркетинга. Инфлуенсърите не просто показват и рекламират продукти, те ги изживяват. Преди няколко години кампаниите се мереха с бюджета и медийната стойност. Днес стойността идва от връзката – от начина, по който един човек успява да докосне друг чрез съдържание.
Инфлуенсърите превърнаха комуникацията от еднопосочна в интерактивна. Те не просто снимат, те слушат, отговарят, реагират на аудиторията си. Това е най-голямата промяна – маркетингът вече не се прави „за“ хората, а „с“ тях. Направиха го мигновен и реактивен, вече ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
инфлуенсър маркетинг
автентичност
дигитални творци
нано- и микроинфлуенсъри
интерактивна комуникация
професионализация
стратегическо партньорство
етични практики
evergreen съдържание
доверие между бранд и инфлуенсър