Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Смелостта ме води към непопулярни решения
Зарина Генчева, „Моушън Артс“ ООД (известна с търговската си марка „Метрореклама“)
Смелостта ме води към непопулярни решения

Зарина Генчева, „Моушън Артс“ ООД (известна с търговската си марка „Метрореклама“)


Последните години бяха наситени на предизвикателства. Каква е следващата криза, която очаквате, и как се подготвяте за нея?
Ежедневното решаване на по-малки и по-големи проблеми надгражда личните ми качества и отваря все по-широко сетивата ми, за да предугаждам ситуации и да ги неутрализирам в зародиш. Съществуват обаче кризи, чието решаване не зависи от възможностите и качествата на един-единствен мениджър, а са необходими общи усилия, последователност и решителност на цялото общество. Такива са климатичните промени, загубата на биоразнообразие и замърсяването на нашата планета. Вярвам, че е лична отговорност на всеки да променя живота си и този на своето семейство в посока на минимализиране на щетите, които всекидневно земята ни понася от мащабното производство и потребление. Стремя се да давам пример и подкрепа в тази посока не само у дома, но и в бизнеса.
Кои ваши лидерски качества бихте откроили като най-ценни в периоди на сътресения?
За добро или лошо, аз съм смел човек. Това ми помага да бъда адаптивна и много решителна. Смелостта ме води към непопулярни решения, които са особено важни в периоди на кризи. Тогава възможностите нарастват правопропорционално на действащата ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Метрореклама
реклама
транспортен сектор
иновации
икономиката на България