Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Смелостта ме води към непопулярни решения

Зарина Генчева, „Моушън Артс“ ООД (известна с търговската си марка „Метрореклама“)

Снимки:

Юлиян Донов

Смелостта ме води към непопулярни решения

Смелостта ме води към непопулярни решения

Зарина Генчева, „Моушън Артс“ ООД (известна с търговската си марка „Метрореклама“)

Смелостта ме води към непопулярни решения
quotes
Последните години бяха наситени на предизвикателства. Каква е следващата криза, която очаквате, и как се подготвяте за нея? Ежедневното решаване на по-малки и по-големи проблеми надгражда личните ми качества и отваря все по-широко сетивата ми, за да предугаждам ситуации и да ги неутрализирам в зародиш. Съществуват обаче кризи, чието решаване не зависи от възможностите и качествата на един-единствен мениджър, а са необходими общи усилия, последователност и решителност на цялото общество. Такива са климатичните промени, загубата на биоразнообразие и замърсяването на нашата планета. Вярвам, че е лична отговорност на всеки да променя живота си и този на своето семейство в посока на минимализиране на щетите, които всекидневно земята ни понася от мащабното производство и потребление. Стремя се да давам пример и подкрепа в тази посока не само у дома, но и в бизнеса.  Кои ваши лидерски качества бихте откроили като най-ценни в периоди на сътресения? За добро или лошо, аз съм смел човек. Това ми помага да бъда адаптивна и много решителна. Смелостта ме води към непопулярни решения, които са особено важни в периоди на кризи. Тогава възможностите нарастват правопропорционално на действащата ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg