Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Смелостта ме води към непопулярни решения
Зарина Генчева, „Моушън Артс“ ООД (известна с търговската си марка „Метрореклама“)
Смелостта ме води към непопулярни решения
Зарина Генчева, „Моушън Артс“ ООД (известна с търговската си марка „Метрореклама“)
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Последните години бяха наситени на предизвикателства. Каква е следващата криза, която очаквате, и как се подготвяте за нея?
Ежедневното решаване на по-малки и по-големи проблеми надгражда личните ми качества и отваря все по-широко сетивата ми, за да предугаждам ситуации и да ги неутрализирам в зародиш. Съществуват обаче кризи, чието решаване не зависи от възможностите и качествата на един-единствен мениджър, а са необходими общи усилия, последователност и решителност на цялото общество. Такива са климатичните промени, загубата на биоразнообразие и замърсяването на нашата планета. Вярвам, че е лична отговорност на всеки да променя живота си и този на своето семейство в посока на минимализиране на щетите, които всекидневно земята ни понася от мащабното производство и потребление. Стремя се да давам пример и подкрепа в тази посока не само у дома, но и в бизнеса.
Кои ваши лидерски качества бихте откроили като най-ценни в периоди на сътресения?
За добро или лошо, аз съм смел човек. Това ми помага да бъда адаптивна и много решителна. Смелостта ме води към непопулярни решения, които са особено важни в периоди на кризи. Тогава възможностите нарастват правопропорционално на действащата буря. Честен и емпатичен човек съм, което си мисля, че допълва лидерския ми профил.
В днешния свят, в който почти всеки е погълнат от екрана на телефона си, какви креативни и иновативни подходи използвате, за да привлечете вниманието на потребителите?
Обобщението в този случай няма да е коректно – подходите ни са персонализирани спрямо всеки клиент. Заедно с професионалния и опитен екип на „Метрореклама“ успяваме да запазим лидерски позиции в тази свръхмегабитова житейска реалност, която описвате. Не се смущаваме от повсеместната екранна зависимост, а напротив – успяваме да овладеем и да разпределим ползите ѝ в собствения си бизнес.
GAME ON: Ако имахте възможност да потърсите съвет за развитието на бизнеса от който и да е лидер по света, към кого бихте се обърнали и защо?
Общуването с реализирани личности винаги ме вдъхновява. Търся техния съвет дори без да задавам конкретен въпрос, а наблюдавайки начина им на комуникация, изразяване. Срещата ми с Хилъри Клинтън, която беше в България по покана на председателя на КРИБ Кирил Домусчиев, беше една от изключително запомнящите се и ценни за мен. Следващият лидер, с когото бих искала да поговоря, е изпълнителният директор на „Дженерал Мотърс“ Мери Бара – не само защото е първата жена начело на автомобилна компания, но и заради широкообхватната ѝ социална ангажираност.
Tя е... член на Съвета на директорите на „Билборд“ АД; основател и председател на УС на Транспортна Индоор и Аутдоор Рекламна Асоциация; член на УС на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България и на много други организации и структури. Носител е на голямата награда „Мисис Икономика“ за 2022 г. на КРИБ и на сп. „Икономика“. Спомоществовател е на Софийската опера и балет, дарител в редица кампании за децата и в подкрепа на културни проекти.
Метрореклама е най-голямата компания в сферата на външната реклама в България. Разполага със съоръжения на територията на Софийското метро, хипермаркети БИЛЛА и „Кауфланд“, Републиканската пътна мрежа, много общини, както и върху превозните средства от градския транспорт.
|
Ключови думи
Метрореклама
реклама
транспортен сектор
иновации
икономиката на България