Открий олимпиеца в себе си с Nike

Спортният гигант Nike играе от двете страни на мрежата с новата си рекламна кампания „Открий величието в себе си”. От една страна решенията на рекламната агенция Wieden + Kennedy се опитва да слезе на нивото на „малкия човек”, а от друга – да проведе многомилионна кампания в рамките на 30-те летни Олимпийски игри в Лондон.

Компанията не е официален спонсор на игрите, но се старае да улови настроението на момента, за да вдъхнови обикновени хора и местни атлети от всички възрасти и нива на умение да повярват в себе си.

„Величието не се намира на определено място, нито в някой отделен човек. Велико е, когато някой се опитва да открие своето величие”, се казва в клипа. Хубаво послание в един вдъхновен и качествен видеоклип. Единственото разминаване се крие във факта, че през последните години Nike похарчи 3,8 млрд долара в подкрепа на звездни атлети, но не прави същото за подкрепа на локалните спортисти от по-ниско ниво.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството