Открий олимпиеца в себе си с Nike
Спортният гигант Nike играе от двете страни на мрежата с новата си рекламна кампания „Открий величието в себе си”. От една страна решенията на рекламната агенция Wieden + Kennedy се опитва да слезе на нивото на „малкия човек”, а от друга – да проведе многомилионна кампания в рамките на 30-те летни Олимпийски игри в Лондон.
Компанията не е официален спонсор на игрите, но се старае да улови настроението на момента, за да вдъхнови обикновени хора и местни атлети от всички възрасти и нива на умение да повярват в себе си.
„Величието не се намира на определено място, нито в някой отделен човек. Велико е, когато някой се опитва да открие своето величие”, се казва в клипа. Хубаво послание в един вдъхновен и качествен видеоклип. Единственото разминаване се крие във факта, че през последните години Nike похарчи 3,8 млрд долара в подкрепа на звездни атлети, но не прави същото за подкрепа на локалните спортисти от по-ниско ниво.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.