Синът на Пиърс Броснан стана лице на Saint Laurent

Синът на Пиърс Броснан стана лице на Saint Laurent

Синът на холивудската звезда Пиърс Броснан – Дилън, стана звезда на новата рекламна кампания на постоянната колекция на френската модна къща Saint Laurent. Новината съобщи гордият татко в микроблога си. 

Това е дебют за сина на 61-годишния актьор в качеството му на модел. Дилън е музикант и студент, изучава кинематография и до момента не е планирал да се изявява в модния бизнес, докато не получил предложение това лято от Еди Слиман, криейтив директор на Saint Laurent Paris. 

Кампанията е решена в черно-бели снимки, на които Дилън, в класически смокинг и дълга коса, отметната на една страна, изглежда загадъчно и привлекателно. Сред модните агенти няма и капка съмнение, че високият, тъмнокос син на Джеймс Бонд ще тръгне по стъпките на баща си и ще стане един от новите секс символи. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
Устойчив комфорт: как GROHE Rapido Heat Recovery сваля енергийните разходи в банята
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Лидерските навици, които карат хората да ви се доверяват
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство