Синът на Пиърс Броснан стана лице на Saint Laurent

Синът на Пиърс Броснан стана лице на Saint Laurent

Синът на холивудската звезда Пиърс Броснан – Дилън, стана звезда на новата рекламна кампания на постоянната колекция на френската модна къща Saint Laurent. Новината съобщи гордият татко в микроблога си. 

Това е дебют за сина на 61-годишния актьор в качеството му на модел. Дилън е музикант и студент, изучава кинематография и до момента не е планирал да се изявява в модния бизнес, докато не получил предложение това лято от Еди Слиман, криейтив директор на Saint Laurent Paris. 

Кампанията е решена в черно-бели снимки, на които Дилън, в класически смокинг и дълга коса, отметната на една страна, изглежда загадъчно и привлекателно. Сред модните агенти няма и капка съмнение, че високият, тъмнокос син на Джеймс Бонд ще тръгне по стъпките на баща си и ще стане един от новите секс символи. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година
Умният начин да спечелите клиентите на конкурентите си
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи
Две трети от пълнолетните българи са с наднормено тегло или затлъстяване