Как да избегнем негативните мисли на работа?
Умението за общуване с колегите е предпоставка работата да върви добре.
В работата и живота обаче постоянно говорим и на себе си, чрез вътрешният глас в ума ни.
За да може прецизно да се настроите за разговор със себе си, първо трябва да определите какви са спонтанните ви мисли, които могат да отговарят или не на реалната ситуация, посочва Harvard Business Review. За начало помислете какво си казвате, когато пристигнете в офиса. Позитивно или негативно е? Имате ли определени чувства, свързани с това, което си казвате? Например, когато видите бюрото си, минава ли ви през главата "Днес няма да успея да свърша всичко"? А това твърдение вярно ли е? Може да просто да преувеличавате от някакъв неясен страх.
Спонтанните мисли често попадат в категории, наричани мисловни капани. Това са ирационални вярвания, които може да ви отклонят от реалистичната представа за света около вас. Определете тези капани. Избягвайте мисли, които започват с фразата "Би трябвало” ("Би трябвало да направя ...”). Така се мотивирате, а когато не успеете се чувствате виновни.
Други такива мисли са "Една грешка и всичко се проваля!”. Нещата невинаги са в бяло и черно. Също така избягвайте и прибързаните заключения от сорта на "Екипът ни се преструктурира. Сигурен съм, че ще ме уволнят".
Овладяването на тези мисли ще ви помогне да се съсредоточите върху позитивите на работата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.