Amazon разработва интелигентни очила за шофьори, за да намали времето за доставка

Amazon разработва интелигентни очила за шофьори, за да намали времето за доставка

Amazon разработва интелигентни очила за своите шофьори, за да ги насочва към, около и в сградите, докато се опитва да оптимизира последния участък от пътуването на поръчката до дома на клиента, пише Ройтерс, позовавайки се на запознати източници.

Ако успеят, очилата ще осигурят на шофьорите навигация завой по завой на малък вграден екран, по техните маршрути и на всяка спирка, твърдят източниците.

Такива насоки биха могли да спестят ценни секунди от всяка доставка, като предоставят насоки след излизане от асансьори и предупреждават за опасности като агресивни кучета.

С милиони пакети, доставяни ежедневно, за Amazon дори секундите имат значение. Очилата също ще освободят шофьорите от използването на ръчни устройства за GPS, позволявайки им да носят повече пакети.

Проектът подчертава усилията на онлайн продавача да намали разходите за доставка на пакет и да поддържа добри маржове, докато се бори с повишената конкуренция от Walmart, който засили усилията си за електронна търговия и намали цените. Walmart предлага на независимите доставчици нови стимули за доставка на онлайн поръчки по време на празничния сезон, каза търговецът на дребно пред Ройтерс.

Според източниците очилата за доставка на Amazon може да бъдат отложени за неопределено време, ако не работят както е предвидено или поради финансови или други причини. Те подчертават, че усъвършенстването им може да отнеме години.

„Ние непрекъснато правим иновации, за да създадем още по-безопасно и по-добро изживяване за доставка за шофьорите“, каза говорител на Amazon, попитан за очилата за шофьорите. „Отвъд това не коментираме нашата пътна карта за продукта.“

Amazon работи от години, за да разработи вътрешна мрежа за доставка, включително собствена авиокомпания, превоз на дълги разстояния и обширни крайградски складове. По този начин компанията се надява да ускори доставките и да намали разходите, ограничавайи зависимостта си от куриери като UPS и FedEx.

Разходите за доставка на Amazon са нараснали с 8% през третото тримесечие до 23,5 милиарда долара.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ