Мъск готви значително поскъпване на услугата за платен абонамент Twitter Blue

Мъск готви значително поскъпване на услугата за платен абонамент Twitter Blue

Мъск готви значително поскъпване на услугата за платен абонамент Twitter Blue

След като пое контрола над Twitter, Илон Мъск даде на служителите на социалната мрежа нов ултиматум – спазете крайния срок за въвеждане на платена верификация в Twitter или си съберете багажа и напуснете, пише американското издание „Дъ Върдж“.

Според информация на медията Мъск иска да вдигне цената на незадължителния месечен абонамент на Twitter, известен като Twitter Blue, от 4,99 долара на 19,99 долара на месец. Променената услуга ще включва нови функции, включително и верификация на акаунтите. Според плана потребителите, които в момента имат верификация под формата на синя отметка, ще разполагат с 90 дни за да се абонират на новата услуга, като в противен случай ще загубят значката, доказваща автентичността на техния профил.

Служителите, работещи по проекта, са били уведомени в неделя, че трябва да спазят крайния срок до 7 ноември, за да въведат функцията, или ще бъдат уволнени.

Мъск беше ясен в месеците преди придобиването на социалната мрежа, че иска да преработи начина, по който Twitter проверява акаунти и се справя с ботове. „В момента целия процес на верификация се преработва“, написа той в неделя.

Въпреки че придоби компанията преди броени дни, Мъск бързо напредва по въвеждане на промени в Twitter. След като отстрани голяма част от ръководството на компанията, той планира и съкращения на много от служителите, които се очаква да започнат тази седмица. Служителите, натоварени с изпълнението на проекти на Мъск, откакто той пое контрола в четвъртък вечерта, работят до късно през нощта и през уикенда.

Абонаментът за Twitter Blue стартира преди почти година като начин за преглед на статии без реклами от някои издатели. През няколкото тримесечия, в които Twitter отчете печалби като публична компания след борсовия си дебют, рекламата донесе по-голямата част от нейните приходите. Мъск се стреми да увеличи броя на потребителите с абонамент, така че тази услуга да представлява половината от общите приходи на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ