С електронното трудово досие могат да се назначават служители, без дори да сте ги виждали на живо

С електронното трудово досие могат да се назначават служители, без дори да сте ги виждали на живо

С електронното трудово досие могат да се назначават служители, без дори да сте ги виждали на живо

Георги Габров е ръководител на екипа от специалисти, който стои зад разработката на електронното трудово досие sHRedy. С повече от 8 години опит в сферата на бизнес консултирането и имплементирането на софтуерни решения за управление на човешките ресурси. Той ще бъде участник в предстоящия днес форум HR Next Level, организиран от списание „Мениджър“.

Господин Габров, колко компании в България са въвели „Безхартиен HR“ – напълно дигитализирани HR процеси? Кои са те и какво е общото между тях?

Не знаем със сигурност точната бройка, но според наши проучвания са не повече от 20, като за 8 от тях, можем да говорим от първа ръка, тъй като са наши клиенти. Част от тях например са Telus, Software Group, Ventures Lab, Soitron, Nexo. Общото между тях е, че това са компании, които управляват и привличат високо квалифицирани специалисти от различни сфери. За тях е важно винаги да са на „сигурната страна“ и да имат свободата, да разменят документи със своите служители от всички точки на света. С електронното трудово досие могат да назначават служители, без дори да са ги виждали на живо. Биха могли например да генерират и изпратят анекс или друг тип документ, до цялата организация, само с няколко клика, за не повече от 10 минути.

Навлизането на HR дигитализацията ще доведели до нуждата от по-малки HR екипи? Т.е. съкращения? Защо?

Не смятам, че ще възникне нужда от намаляване на HR екипите, по-скоро те ще могат оптимизират и автоматизират работата си и да се фокусират върху истински важните от HR гледна точка неща, а не върху купищата от документи и тяхната логистика и съхранение. Всъшност обикновено самите HR-и се свързват с нас, тъй като разбират и са наясно какви биха били ползите за тях от имплементацията на едно такова решение.

На 15 юни „Мениджър“ ще проведе Next Level HR - събитието е естествено продължение и кулминация на дългогодишната стратегия на „Мениджър“ да обсъжда теми, свързани с лидерство и успешни работодателски практики във всички свои канали. То ще постави ключови и важни въпроси пред бизнеса в България днес като как намира, обучава и задържа служители в условия на предизвикателен пазар на труда; как успява да ги ангажира повече в изграждане на имиджа на компанията; как се намират специалисти извън България; как се намират висококвалифицирани кадри; как се управлява успешно и нов, и утвърден работодателски бранд.

За участие в събитието е достатъчно да направите своята предварителна безплатна регистрация тук: https://bit.ly/3LZWPTS

Основни партньори на Next Level HR: Tek Experts; ARS Bulgaria  

Събитието се осъществява с подкрепата на: sHRedy; Schwarz IT ; WU Executive Academy

Институционални партньори: AIBEST; besa; Българска стопанска камара; Френско-българска търговска и индустриална камара; Международно висше бизнес училище; Университет за национално и световно стопанство ; Нов Български университет

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ