Sirma InsurTech с иновативно застрахователно решение „Sirma InSuitе“

 Sirma InsurTech с иновативно застрахователно решение „Sirma InSuitе“

Sirma InsurTech с иновативно застрахователно решение „Sirma InSuitе“

Българската ИТ компания за разработка и внедряване на технологични решения за управление на бизнеса Sirma InsurTech, част от Sirma Group Holding, създаде иновативно застрахователно решение „Sirma InSuitе“, което покрива основни процеси в животозастраховането, общото застраховане и здравното осигуряване.

Приложението е предназначено за застрахователни компании и институции, брокерски фирми и банки от всякакъв размер, които искат да дигитализират, оптимизират и автоматизират своите работни процеси. Предлага цялостни решения за управление на полици и искове, както и широк набор от съпътстващи подпроцеси, свързани с обслужването на клиентите и следпродажбеното администриране. 

 „Sirma InsurTech, доскоро TBI Info, има 20-годишна история в създаване на решения за  застрахователната и финансова индустрии. Дълги години бяхме част от Vienna Insurance Group и сме запознати отблизо с проблемите, които компаниите от сектора срещат, опитвайки се да оптимизират и дигитализират своите работни процеси и връзка с партньори и клиенти. Работили сме по базови застрахователни системи като SAP, INSIS, по различни персонализирани решения, застрахователни портали, мобилни, уеб и облачни приложения, AI проекти. Огромният ни опит и висока експертиза в създаването и имплементирането на корпоративни решения, и информираността ни „от кухнята“ за трудностите, пред които са изправени компаниите, ни позволи да създадем продукт, който подобрява оперативната ефективност и осигурява най-високо качество на обслужване на клиентите на finserv и застрахователните организации“, сподели Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech.

Иновативното приложение е базирано на платформата „без код“ на глобалната технологичния компания за low-code/no-code CRM системи и управление на бизнес процеси Creatio. Това позволява на организациите, които го използват, да притежават своята автоматизация и по всяко време да създават, развиват и надграждат нови процеси в решението, без нужда от намеса на ИТ специалисти.

„Работните потоци се изграждат чрез конфигурационен модул за проектиране, описание и настройване на предлаганите продукти и на правилата, които трябва да следват процесите в приложението. Модулът осигурява голяма гъвкавост при залагането на параметри, дори на най-специфичните продукти. Така, всяка последваща автоматизация на процесите се извършва с лекота и от нетехнически лица.“, разяснява Милко Киранов, ръководител „Бизнес развитие“ и „Продажби на софтуерни решения“ в Sirma InsurTech и допълва: „Неразделна част от иновативния продукт са директно интегрираните CRM функционалности за маркетинг, продажби, обслужване на клиенти и др., благодарение на което клиентът ще получи цялостен продукт за управление на бизнеса.“

Сред другите предимства на „Sirma InSuitе“ са, че може лесно и ефективно да се внедрява в компании, във всяка една държава, независимо от регулациите. Приложението безпроблемно се превръща в част от всяка една изградена екосистема – може успешно да бъде добавено към вече съществуващи основни и счетоводни системи или да функционира като отделно решение за администриране на конкретни процеси. Интегрира се лесно и с портали и мобилни приложения за самообслужване. Може да се инсталира локално или да се използва като облачно решение.

„Sirma InSuitе е решение, което може да трансформира застрахователния и finserv сектор. Избирайки нашия продукт компаниите си осигуряват дигитална гъвкавост  - с лекота ще стимулират бизнес иновациите и своя растеж; ще разбират много по-добре своите клиенти и ще изграждат дълготрайни взаимоотношения с тях. Основното предимство на Sirma InSuite е и, че запълва празнината между старите легаси системи на компаниите и съвременните многоканални CRM решения. То е свързващото звено помежду им, което позволява на организациите да работят по-бързо и по-ефективно, без да се налага да инвестират излишно време и средства, за да променят или развиват своите основни работни системи.“, споделя Милко Киранов.

Продуктът вече е представен на международен пазар и официално е част от платформата Marketplace на Creatio. Към решението имат интерес големи компании от България, Гватемала, Дубай, Словакия, Австралия и др.

Ако искате да научите повече за Sirma InSuite или Creatio, можете да се свържете с екипа на компанията през формата за контакт на сайта www.sirmainsurtech.com. Sirma InsurTech е единственият сертифициран партньор на Creatio в България.

Милко Киранов, ръководител „Бизнес развитие“ и „Продажби на софтуерни решения“ в Sirma InsurTtech и Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ