Supreva улеснява всяка продажба на едро

Supreva улеснява всяка продажба на едро

Supreva улеснява всяка продажба на едро

B2B търговията ce тpaнcфopмиpa и caмo най-aдaптивнитe кoмпaнии щe пocтигат дългocpoчeн ycпex

Европейските компании и бизнеси в търговията на едро достигат 1,8 млн., показват данни на Eurocommerce. Те реализират 5,970 трлн. евро оборот и генерират 660 млрд. евро в добавена стойност. Това е огромен ресурс, от чиято устойчивост и добрa синергия зависи ръстът на не една икономика на континента.

И ако пандемията беше акселератор за редица технологични решения в B2B, то тя далеч не е единствената причина. Наред с усложняващата се геополитическа обстановка наблюдаваме променящ се профил на вземащите решения. Новите мениджъри са представители на поколенията Y & Z, усещащи дигиталната среда като свой естествен хабитат.

Същевременно фокусът се измества от продавачите на едро към самите купувачи и технитe изисквания за оптимизация на ежедневните им търговски операции чрез дигитализация.

B2B фокус

За разлика от B2C продажбите, където водещи са нуждите и емоциите на клиентите, при B2B фокусът се измества към рационалността на сделката, базирана на задълбочен анализ и богата информация. Дигитализацията прави по-кратка интеракцията с търговските представители, създава условия за генериране на клиентски бази данни, детайлни анализи и пазарни прогнози, предлага и инструменти за проактивно ангажиране с клиентите. 

Трендът е дигитален

Анализаторската компания Gartner прогнозира, че до 2025 г. 80% от B2B продажбени процеси и сделки ще се случват в дигитална среда. А същинското развитие на бизнеса ще се основава на усъвършенствани пазарни показатели чрез AI и машинно обучение. Цели 60% от продажбите на едро пък ще се управляват изцяло от анализи и данни.

Тенденциите в сектора показват, че B2B бизнесите следва бързо да се адаптират, за да превърнат продажбения процес в единна електронна система, така че да останат конкурентни. Това не подминава Югоизточна Европа и България.

Пионерът на локално ниво Supreva-Market for Business е първата източноевропейска B2B дигитална платформа. Тя е предназначена предимно, но и не само за малки и средни предприятия, производители, дистрибутори и купувачи на едро.

Стартирала през 2021 г. в Румъния, през юни тази година компанията разшири дейността си към България и Унгария. И вече предлага готов инструмент за търговия на едро, с който B2B бизнесите да останат релевантни на тенденциите.

Гъвкава платформа

Supreva предлага на доставчиците и купувачите на едро различни услуги и предимства. Регионална видимост и достъп до нови пазари. Вградени финансови инструменти за разплащане. Възможност за издаване на фактури директно от платформата. Проверка на всеки новорегистриран бизнес с цел поддържане на сигурна бизнес среда.

Купувачите се възползват от безплатна доставка, обединяване на плащанията към множество доставчици. А заедно с всичко това и гъвкави условия за плащане чрез иновативната услуга BNPL –  „Купи сега, плати по-късно“, която скоро ще бъде налична и за България. В близко бъдеще се предвижда разширяване на дейността към нови пазари. Supreva ще предоставя допълнителни финансови инструменти и услуги, дигитални кредити и заеми, отворено банкиране и управление на инвентара.

Алек Вучков. Текстът е аст от първия брой на специалното издание на списание „Мениджър“ – Tech Connect, който може да бъде намерен онлайн в ZinZin

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ