Twitter отлага връщането на платения абонамент за удостоверяване на профили

Twitter отлага връщането на платения абонамент за удостоверяване на профили

Twitter отлага връщането на платения абонамент за удостоверяване на профили

Новият собственик на Twitter Илън Мъск каза в понеделник, че социалната мрежа ще отложи рестартирането на абонаментната си услуга за верификация на профилите, предаде Ройтерс.

„Отлагаме повторното стартиране на Blue Verified, докато не бъде постигната висока увереност, че имитациите могат да бъдат спрени“ посочи Мъск в публикация в социалната мрежа.

„Вероятно ще използвам различни по цвят отметки за организации и физическите лица“, добави той, визирайки синята отметка до потребителското име на дадено лице в платформата за социални медии означава, че Twitter е потвърдил, че акаунтът принадлежи на лицето или компанията, които използват този профил. Желаната отметка доскоро беше запазена за проверени акаунти на политици, известни личности, журналисти и други публични личности.

Но опция за получаване на отметката чрез абонамент, отворена за всеки, който е готов да плати, беше въведена по-рано този месец, за да помогне на Twitter да увеличи приходите си, докато Мъск се бори да задържи рекламодателите в платформата.

Twitter постави на пауза абонаментната услуга, след като в платформата се появиха множество фалшиви акаунти, платили 8 долара на месец за отметка. Много от тези профили се представяха за официални акаунти на големи компании и публикуваха неща, които поставят фирмите в лоша светлина.

Мъск се надяваше услугата да бъде пусната отново на 29 ноември, но засега това се отлага.

Милиардерът също така написа, че Twitter е добавил 1,6 милиона потребители през изминалата седмица, което е „още един рекорд за всички времена“.

Рекламодатели в Twitter, включително големи компании като General Motors, Mondelez International, Volkswagen AG, спряха маркетинг операциите си в платформата, след като Мъск пое нейното управление.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ