Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech: С интелигентната и достъпна no-code платформа на Creatio, бизнесът ускорява растежа си с лекота

Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech: С интелигентната и достъпна no-code платформа на Creatio, бизнесът ускорява растежа си с лекота

С технологията „без код“ всяка бизнес идея може да бъде автоматизирана за минути

В технологичните времена, в които живеем, дигиталните активности са неизменна част от живота на хората и компаниите. Като потребители на услуги откриваме сметки, извършваме плащания, правим поръчки и резервации онлайн, получаваме информация и комуникираме с бизнеса, обучаваме се, посещаваме семинари, конференции, дори правим огледи, наемаме и продаваме жилища с онлайн интеракции. От гледна точка на компаниите, дигиталните процеси позволяват да се събират и обработват голямо количество данни, което спомага за определяне на предпочитанията и нуждите на клиентите, персонализирано обслужване, подобряване на продуктите и услугите, повишаване на продажбите.

Огромният поток от информация обаче изисква и технологичен ресурс, осигуряващ бърза обработка и движение на всички осъществявани процеси по веригата. Дигиталната трансформация на бизнес операциите изисква време и средства за технологични иновации, поддръжка и развитие на процесите в бъдеще. Така, тема на фокус за всяка компания, която иска да бъде конкурентоспособна и да поддържа лоялността на своите клиенти и служители, е разумна инвестиция за гъвкава автоматизация на работните потоци и предоставянето на най-доброто дигитално изживяване.

Такова решение дават съвременните low-code/no-code технологии,  разказва Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech, официален представител за България на глобалната технологична компания за low-code/no-code CRM системи за автоматизиране и управление на бизнес процеси Creatio.

 „Технологичните иновации в индустриите са непрекъснати и всеобхватни, а все по-голямата динамика на промените е една от малкото постоянни характеристики на заобикалящата ни действителност. Свидетели сме на дигитална революция, която не само че коренно промени начина, по който си взаимодействат физическите лица и фирмите, но овласти потребителите. Благодарение на новите технологии в ръцете им, те имат силата пряко да влияят върху бизнес моделите на организациите, които, от своя страна, ако желаят да останат на пазара, трябва да се адаптират към нуждите на хората.

Така наред с необходимостта от цифровизация на бизнеса, пред компаниите стои още едно предизвикателство – да имплементират гъвкави ИТ решения, с които да могат бързо да се адаптират към непрекъснато променящите се обстоятелства и разбира се, да го постигат на достъпна цена. Такова решение могат да намерят в  интелигентната low-code/no-code платформа на Creatio за оптимизация и ускоряване на операциите по продажбите, маркетинга и обслужването.", споделя той.

Решението на Creatio позволява ускорено въвеждане на дигитални иновации и бърза трансформация на процеси, с максимална степен на свобода. Платформата предоставя пълен набор от продукти за маркетинг, продажби и услуги, интегрирани в една CRM платформа. Клиентът има свободата да работи с инструменти от следващо ниво, които му позволяват да създава с лекота корпоративни приложения и работни процеси, без нуждата от специални IT познания. Чрез композируем подход за разработка, потребителите проектират и стартират приложения, използвайки сглобяеми елементи, на всеки етап от изграждане на процеса – на принципа на построяване с „лего блокчета“. За ускоряване на процеса на проектиране, платформата съдържа богата библиотека от предварително зададени темплейти и предоставя възможност за използване на над 750 пазарни приложения на Creatio, свързващи елементи и шаблони, които могат да бъдат внедрени с едно щракване и използвани в процеса на проектиране.

С Creatio нужните промени в оперативните дейности с лекота се превръщат от идея, в работеща бизнес операция, която ефективно и синергично комуникира, както между различните отдели в компанията, така и между компанията и нейните клиенти.

Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на Sirma InsurTech

 „Сред суперсилите на Creatio, които отличават платформата от решенията на другите доставчици, е уникалната комбинация от единна система за CRM, корпоративни работни процеси и пазарни приложения и свободата да притежавате вашата автоматизация чрез неограничено персонализиране във времето. Платформата е ценово достъпна и много по-бърза за интеграция, в сравнение с други, сходни ИТ решения. С Creatio няма да ви се налага закупуването и интегрирането на множество решения, платформата не ограничава възможностите ви за бъдещо конфигуриране и не изисква специални знания и умения за кодиране - с нея всеки е разработчик.“, допълва Маслянков.

Creatio се радва на силно признание в индустрията. В платформата на компанията ежедневно се стартират милиони работни процеси от хиляди клиенти в над сто страни. Сред стотиците търговци, предлагащи low-code решения, Creatio е включена в пет “Mагически квадранта” на Gartner за топ решения за B2B платформи за автоматизация и е призната за лидер в два. Решенията на компанията получават възторжени отзиви на клиенти и партньорски общности като G2 и TrustRadius.

На международно ниво Creatio провежда серия от онлайн и офлайн събития, с които запознава аудиторията с мощните възможности, които платформата предлага. Среща с бизнеса предстои и в София, на 1 декември, където заедно с Creatio домакини ще бъдат Sirma InsurTech, които са единствен сертифициран представител на компанията за страната.

„Предстои ни първото изцяло на живо събитие за страната „Lunch & Learn“. То ще се проведе под формата на бизнес среща и обяд и има за цел да представи на аудиторията как No-code подходът може да помогне на финансовите организации да се трансформират и да въвеждат иновации.  Ще представим най-добрите практики в индустрията за автоматизиране на работни потоци и CRM с технологията No-code и ще дискутираме с експерти в сферата как no-code подходът може да помогне на организациите да подобрят изживяването на клиентите си и да доведе до доказан успех на компаниите.  Ще представим и иновативния ни продукт SirmaInsuite, който покрива основни застрахователни процеси в животозастраховането, общото застраховане и здравното осигуряване.“, споделя Юлиян Маслянков.

Събитието е предназначено за ръководители на C-ниво и ИТ, оперативни лидери във финансовата индустрия и е безплатно, с предварителна регистрация на адрес:  https://bit.ly/3tgzfeX

Местата за събитието са ограничени. Регистрираните участници ще получат потвърждение за участие.

За повече информация за no-code решението на Creatio, с което всяка бизнес идея може да бъде автоматизирана за минути, можете да се свържете с екипа на Sirma InsurTech на www.sirmainsurtech.com

Заявете демо на low-code/no-code платформата на Creatio тук. 

***

Sirma InsurTech (до скоро TBI Info) e консултантска компания в ИТ сферата с дългогодишен опит и присъствие на европейския пазар. Създадена през 2002 година, предметът на дейност на фирмата е консултиране, внедряване, разработка и поддръжка на софтуерни решения за управление на бизнеса, облачни системи и интегрирани мобилни приложения: SAP, Oracle, Salesforce, Creatio, Insis, ERP, CRM, бази данни и др. Компанията има множество успешно завършени проекти, основна част от които са свързани с финансите и застраховането, предлага водещите продукти Sirma Broker и Sirma InSuite. Екипът на компанията седи зад разработката на първото легитимно електронно трудово досие Shredy, което дигитализира всички процеси в HR сферата. Sirma InsurTech е eдинствен сертифициран партньор за България на глобалната компания за low-code/no-code CRM системи и решения за автоматизиране и управление на бизнес процеси – Creatio и ексклузивен представител за страната на SurveySparrow – платформа за проучвания, автоматизация на процеси, бизнес разузнаване и управление на отзиви и репутация. Sirma InsurTech e част от Sirma Group Holding.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ