Вдигат минималната заплата в системата на отбраната

Общество

Правителството промени Постановление 184 за заплатите на военнослужещите и на цивилните служители по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България, съобщи пресслужбата на кабинета.

Мотивът е определянето на нов размер на минималната месечна работна заплата за страната от 420 лв. от 1 януари 2016 г. 

Изменението засяга размера на минималната основна месечна заплата на всички технически и експертни длъжности за цивилните служители по трудово правоотношение в структурите на пряко подчинение на министъра на отбраната и Българската армия, за които не се прилагат Законът за държавния служител и чл. 107а от Кодекса на труда, както и максималната основна месечна заплата на всички технически длъжности и експертните длъжности до главен специалист в тези структури, които са под минималната работна заплата, определена от началото на годината.

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството одобри поетапно увеличение на прага за регистрация по Закона за ДДС
Bosch създава подразделение за полупроводници от януари 2028 г.
Руската централна банка е поискала съдебен изпълнител да влезе в белгийския депозитар "Юроклиър"
Почина известният скулптор и политик Вежди Рашидов
Купувате имот „на зелено“? Седемте клаузи, които решават дали ще си върнете парите
Когато фирмите изберат грешния AI агент – научено от опит
Бързи кредити от Ferratum без трудов договор
Тревожна нощ в Балтика: дрон прелетя над четири държави въпреки намесата на НАТО
tbi bank въвежда проверка на получателя за по-сигурни преводи
Интернет не е вашият банкомат. На Интернет вие сте му напълно безразлични
Fibank понижава лихвата по жилищен кредит „Право на избор“ до 2,15%