Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|УниКредит събра 1,1 милиарда евро от продажба на активи

Италианската банка УниКредит (UniCredit) е събрала над 1 милиард евро от продажба на активи, след като по-рано тази седмица обяви, че започва задълбочен стратегически преглед под ръководството на новия си главен изпълнителен директор Жан-Пиер Мюстие, предаде Асошиейтед прес.
Най-голямата по активи банка в Италия съобщи, че е получила 750 милиона евро от продажбата на 10-процентов дял в полската банка Пекао (Pekao S.A.) и още 328 милиона евро от същия дял в подразделението за интернет банкиране Финеко (Fineco).
Акциите на УниКредит, които се обезцениха с около две трети тази година, днес поевтиняха с 1,8 на сто до 2,062 евро след първоначалния си скок от 4,5 процента.
Усилията й да подобри финансовите си позиции идват на фона на подновените опасения за състоянието на италианските банки след вота на Великобритания да напусне Европейския съюз, отбелязва АП.
Източник: БТА
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.