Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бензиностанции ЕКО създадоха фонд за безопасност на децата на пътя
Бензиностанции ЕКО създадоха фонд „Обади се, като стигнеш!”. Той ще финансира инициативи, свързани с безопасността на децата на пътя. Фондът е част от дългосрочната програма за корпоративна социална отговорност на ЕКО „Обади се, като стигнеш!” и е първият етап на започналата национална кампания на ЕКО за повече сигурност на децата на пътя.
Средства за фонда ще се събират от продажбата на всички елементи, свързани с кампанията, както и от продажбите на гориво чрез специални ЕКО клиентски карти. Рисунките върху тях са на деца от дома за деца „Св. Пантелеймон”, с. Видраре. За всеки закупен литър гориво с новите карти, клиентът ползва отстъпка от 0,04 лв. Така той дарява във Фонда 0,01 лв. от настоящите отстъпки, предоставяни от ЕКО – 0,05 лв. /литър.
Бензиностанцията удвоява всяка сума, постъпила във Фонда чрез продажбите на гориво. Натрупаната до момента сума за малко над месец от реалното учредяване на Фонда е близо 60 хил. лв.
„Кампанията, посветена на безопасността на децата на пътя е инициатива, на която ЕКО гледа дългосрочно. От създаването на програмата „Обади се, като стигнеш!” през 2006 г. ние инвестираме в дейности, които ефективно да помогнат за намаляване на инцидентите по пътищата. Вярваме, че отговорността за това е на всеки от нас. Затова и механиката за генериране на средства във Фонда е споделена – клиентите даряват, а ние удвояваме техния принос в името на безопасността на нашите деца”, каза изпълнителният директор на ЕКО България Янис Поликандриотис.
Част от събраните във Фонда средства ЕКО вече използва, за да започне снабдяването на всички над 10 хил. първокласници в София със светлоотразители. Световната статистика сочи, че използването на рефлекторни елементи намалява три пъти риска от пътни инциденти сред децата. Това е тенденция, която в страни като Великобритания, Австрия и Финландия успява да повлияе положително върху черната статистика по пътищата.
ЕКО ще продължи да подпомага безопасността на малките участници в движението, като на следващи етапи от кампанията ще подари светлоотразители и на деца от други градове на страната. В дългосрочен аспект компанията цели да подпомогне изграждането на култура на носене на светлоотразителни елементи сред децата и с това да допринесе за тяхната безопасност на пътя. Партньори на инициативата са Министерството на образованието, младежта и науката и отдел “Пътна полиция” при “Главна дирекция “Охранителна полиция” – МВР.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.