Инвестициите в качествена агротехника се изплащат бързо

Инвестициите в качествена агротехника се изплащат бързо

Твърдо вярваме, че за да е успешно, земеделието трябва да се третира като всеки друг бизнес, т.е. да има дългосрочна визия, планиране и рентабилност, казва Даниел Минев, управител на "Интерагри България" АД

- Г-н Минев, конкуренцията при предлагането на земеделска техника на българския пазар е достатъчно голяма за мащабите на страната ни и като брой дистрибутори, и като разнообразие на водещи световни брандове. Кое дава увереност на една млада компания като "Интерагри България", че може да се впише в тази като че ли вече разпределена пазарна среда и да прави успешен бизнес?

- Няма такова нещо като разпределен пазар. Разбира се, има предпоставки, история, наложени брандове и т.н., но пазарът сам по себе си няма как да е статичен и разпределен. Винаги има динамика, което е видно от статистиката за продажби на земеделска техника. Тук е моментът да направя уточнението, че е необходимо да се прави съществена разлика между налагането на нов бранд и работа със съществуващ бранд с отлични позиции в световен мащаб. New Holland е водеща световна марка, която обикновено е в първите три места почти навсякъде по света. Това само по себе си е голяма предпоставка за успех. Това, което дава увереност на мен и на екипа на "Интерагри България", са две основни неща - от една страна, това са брандовете, които представляваме - фирми с традиции, водещ пазарен дял в европейски и световен мащаб, и от друга - екипът на компанията, който изграждаме от млади специалисти с опит в този бизнес и иновативен подход.

 - Доколко решаващ и важен за успеха на една компания е предлаганият бранд?

- Има една максима, която гласи, че успехът е там, където възможността срещне подготовката. Ако използваме тази алегория, марката или брандът е възможността за постигане на успех. Сам по себе брандът е актив, но за да се наложи на пазара и да се постигне значим резултат, са нужни много допълнителни усилия, в които всъщност е тайната на успеха. New Holland е синоним на иновации и авангардни технологии за съвременно земеделие. Няма друга марка в световен мащаб, която да е спечелила повече награди и отличия, да е поставяла толкова рекорди за производителност и чистота на продукцията. New Holland има над 120 години история, спечелени над 200 награди само за последните 20 години.

- Какво отличава машините на New Holland от останалата агротехника и защо си заслужава земеделците да инвестират в тях?

- Марката New Holland е световен лидер в производството на земеделска техника. Брандът неизменно присъства в челната тройка, а комбайните от тази марка в традиционния жълт цвят са безапелационен лидер в световен мащаб и имат поставени редица рекорди, официално признати и регистрирани в "Гинес". В световен аспект всеки трети комбайн е с тази марка. Освен New Holland, "Интерагри България" предлага пълната гама земеделска техника и на други лидери в сегмента си, а именно: почвообработваща техника от Gregoire Besson, сеялки Kinze, пръскачки Agrojet и др., като нашата мисия е да предложим комплексно обслужване на нашите клиенти независимо от размера на тяхното стопанство. Твърдо вярваме, че за да е успешно, земеделието трябва да се третира като всеки друг бизнес, т.е. да има дългосрочна визия, планиране и рентабилност. Инвестицията във високопроизводителна, качествена и надеждна техника се изплаща много по-бързо. Моят съвет към фермерите винаги е бил при избора на техника да не сравняват само първоначалната инвестиция. Зърнокомбайните на New Holland например се изплащат много по-бързо, сравнено с конкурентни марки, защото носят на собствениците си не само върхова производителност, а им спестяват много загуби. Като пример мога да посоча, че един зърнокомбайн от иновативната серия CR носи на собственика си между 30 000 и 40 000 лева икономия на годишна база от по-ниски загуби, сравнено с всеки друг роторен зърнокомбайн!

Мартин Димитров, сп. "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ