Как да спечелите клиенти с участие във форум

Как да спечелите клиенти с участие във форум

Често маркетолозите попадат на събития и форуми, където трябва да се представят пред публика и да опитат да привлекат нови клиенти от бизнеса. В тези случаи е важно те да си подготвят автореклама, да бъдат представителни и да привлекат вниманието.

Ако грабнете публиката в събитията, където се завързват контакти, чрез 15-30 секунди на добро представяне хората ще ви запомнят, отбелязва Лаура Лейк в MarketingAbout.

Авторката смята, че краткото представяне по време на форумите е много важно и може да продаде услугите на бизнеса на маркетинг и пиар агенциите. „Ако започнете с правилна, 30-секундна реклама, след това съвсем естествено няма да имате нужда повече да представяте бизнеса си”, твърди тя.

Целта на кратката реклама по време на събитие е да представи сбита информация за това:

      - Кои сте вие?

      - Коя е компанията ви?

      - С какво се занимава тя?

      - Как можете да помогнете?

      - Защо публиката ви трябва да действа сега?

Изглежда лесно, нали? За жалост, това е мястото, в което се провалят много търговци и маркетолози. Правят го, като правят следното изявление: „Здравейте. Казвам се Лаура Шнайдер, изпълнителен директор съм на ZealSpin, Inc. Ние сме компания за интерактивен маркетинг. Показваме на фирмите как да интегрират техния онлайн и офлайн маркетинг.”

Какво липсва в представянето тук? То не грабва вниманието ви. Няма изложение – въпрос с отворен край, който провокира дискусия. Липсват ключови компоненти, които да го направят силно и ефективно. Има начин това представяне да се подобри. Например:

„Здравейте! Казвам се Лаура Шнайдер. Изпълнителен директор съм на ZealSpin Маркетинг. Ние помагаме на фирмите да увеличат продажбите си и да затвърдят марката, като правим усилия да инегрираме онлайн и офлайн маркетинга им. Вие рекламирате ли бизнеса си онлайн и офлайн? Мисля, че можем да работим заедно. В практиката ни събираме екипи от наши хора и служители на клиентите ни. Тези екипи работят с поне 5 интеграционни техники, които гарантират печалбите още от днес. Искате ли да насрочите дата за среща със специалистите ни?"

Както виждате ключът в представянето на бизнеса по време на форуми и събития е не е само в това да се дава важна информация, но и да се задават правилните въпроси. Същото се отнася и за преподаването в университета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 март. Имен ден празнуват Габриел, Габриела, Габи, Гавраил, Гаврил
Аварийният комплект, който ЕС иска да имате, за да оцелеете 72 часа при криза
Как да изпъкнете, когато шефът има други фаворити
Световната асоциация по лека атлетика въвежда задължителни тестове за пола на състезателките
Цитат на деня
6 задължителни качества, които трябва да притежават бъдещите лидери
5 начина да се изправите срещу шефа, без да рискувате работата си
Депутатите решават дали да възстановят ПГ на МЕЧ, от партията организират протест пред парламента