Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Особености на интернет следенето с рекламна цел
 
                      Все повече потребители в мрежата се дразнят, че действията им се следят, за да им бъде предложена подходящата реклама.
Публичното неодобрение към събирането на информация за кликванията в интернет нараства, пише UTalkMarketing.com.
На хората не им е приятно да се чувстват наблюдавани от рекламодателите и да знаят, че са постоянна мишена на манипулации. Те възприемат следенето в интернет като напълно съпоставимо с реалното и се чувстват по същия начин както, ако някой върви след тях докато са на пазар и записва точно кои магазини са разгледали и от кои са пазарували.
Чуждестранните специализирани издания за интернет маркетинг започнаха активно да коментират следенето на хората в мрежата с рекламна цел, използвайки термините поведенческо рекламиране (behavioral advertising) и поведенческо таргетиране (behavioral targeting).
Малкълм Дъклет, изпълнителен директор на британската компания за дигитален маркетинг Magiq напомня, че има разлика между двата термина. Той обяснява, че маркетинговата индустрия в интернет е все още млада и понятията се бъркат. А не бива да е така.
Някои форми на поведенческо рекламиране позволяват събирането и обработването на информация за онлайн историята на потребителите и достъпа им до сайтовете. Цялостната информация се споделя и използва така, че да се рекламира пред всеки човек на базата на уеб-активността му.
Таргетирането се прилага при наблюдението на действията на хората само в един сайт. Например когато търсите филм или книга в сайт и уеб-страниците ви предлагат заглавия, свързани с историята на предишните ви търсения.
Двете концепции си приличат, защото обслужват една и съща цел - а именно облъчването с реклама. Ключовата разлика между тях е, че таргетирането се основава на връзката между клиента и собственика на сайта, а поведенческото рекламиране обхваща действията на хората в цялата мрежа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лишават принц Андрю от титлите му
Свят |Apple отчете рекордни продажби и очаква силен празничен сезон, подкрепен от успеха на iPhone 17
Компании |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.