Сайтовете на повечето американски вестници станаха платени

Сайтовете на повечето американски вестници станаха платени

12 от 20-те най-големи американски вестници въведоха платен достъп до сайтовете си. При част от тях мярката вече е в сила, а останалите обявиха въвеждането й в най-скоро бъдеще, показаха данните на Paidcontent.org.

От челната тройка на най-големите вестници в САЩ безплатен остана сайтът само на един - на USA Today, който е на второ място в страната по тираж. Най-купуваното издание - The Wall Street Journal, стана и първото с платена електронна версия, въведена още през 1997 г. Третият по мащаб вестник - The New York Times - взима пари за достъп до онлайн съдържанието си от 2011 г.

Сега платени стават интернет версиите на общо няколкостотин американски публикации.

Доскоро практиката да се плаща за онлайн съдържание бе най-разпространена сред по-малките издания. Ситуацията обаче се промени, след като стана ясно, че след преминаването си на платен сайт, в. New York Times успя да привлече значителен брой онлайн абонати.

Само през последната година шест от най-големите американски вестници обявиха, че и те ще последват същата стратегия - това са The Los Angeles Times, The Washington Post, Chicago Tribune, Houston Chronicle, Philadelpia Inquirer и Orange County Register.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция възнамерява да удари САЩ с "най-мощния търговски инструмент на ЕС"
Министерството на земеделието на САЩ отменя доставки за хранителните банки за 500 млн. долара
Тръмп: Усилията за овладяване на войната между Русия и Украйна са „донякъде под контрол“
Най-голямата компания за фотоволтаични централи в България консолидира финансовите си отчети по нов начин
На днешната дата, 23 март. Имен ден празнува Лидия
Тервел Замфиров стана световен шампион по сноуборд и при мъжете
Китайският премиер предупреждава за „нарастваща нестабилност“
Васил Терзиев: Около 10 000 места не достигат в яслите и детските градини в София тази година