Спад в печалбите на H&M заради поскъпването на памука

Спад в печалбите на H&M заради поскъпването на памука

Една от най-популярните марки облекло на достъпни цени в Европа - H&M, регистрира сериозен спад в печалбите през последното тримесечие на 2010 г. Причината е двойното повишение на цената на памука, съобщава BBC.

Печалбите на модния гигант в последните три месеца на 2010 г., включително периода на предколедно пазаруване, възлизат на 849 млн. долара. Година по-рано са били с 11% по-големи.

Освен от повишаването на цената на памука като суровина, бизнесът на H&M е засегнат също от поскъпването на долара в края на миналата година. Въпреки, че повечето от продажбите й са в евро, компанията изкупува материалите си главно в американска валута.

„H&M трябва да се адаптира към променящите се условия, задължително по начин, който отговаря на бизнес концепцията й – да предлага на потребителите мода и качество на най-добрата цена“, заяви в коментар председателят на компанията Карл-Йохан Персон.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване