Юниливър придобива „Дарко”

Юниливър придобива „Дарко”

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) разреши Юниливър НВ, Холандия и дъщерното му дружество „Юниливър България” ЕООД да придобият производство и продажба на сладолед на „Дарко” ЕАД и „Айс Лайн” ЕАД, София.

Комисията счита, че придобиването няма да доведе до установяване на господстващо положение, което би могло да попречи на ефективната конкуренция.

Анализът на сделката показва, че пазарът на сладолед в България е конкурентен и с ниски бариери за навлизане, пише в решението на КЗК, обявено на сайта й.

Очаква се в резултат на концентрацията Юниливър да разшири пазарното си присъствие в интензивна конкуренция с Нестле, което би оказало положителен ефект на пазара, се казва още в становището.

КЗК постанови решениета да се изпълни незабавно.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия