„Флорина – България” АД с ръст над 20%

„Флорина – България” АД с ръст над 20%

Едно от първите в България лицензирани предприята за производство и дистрибуция на безалкохолни напитки "Флорина- България" АД отчита впечатляващ ръст над 20% през тази година и ръст на печалбата преди лихви, данъчно облагане и амортизации (EBITDA) от близо 90% през третото тримесечие на 2011 г.

Дружеството, което е учредено през 1993 г., навърши 18 години от създаването си в началото на ноември.

Компанията е единствената в България с въведен BRC (British Retail Consortium UK) стандарт, който гарантира надеждна и устойчива система за управление на качеството. Той надгражда въведените преди това ISO 9001 & HACCP за управление на процесите и позволява продуктите на компанията да бъдат предлагани във всички водещи магазинни вериги в Европа.

От началото на 2011 компанията е част от ВМ Финанс Груп – бизнес група, управляваща стратегически инвестиционен портфейл от 13 дъщерни дружества в различни отрасли на икономиката. В резултат на последователната стратегия след придобиването за дългосрочно развитие на компанията, разнообразното продуктово портфолио и проактивната търговска политика от началото на годината, Флорина България ЕАД постига изключително добри пазарни резултати с постоянна възходяща тенденция - по данни на AC Nielsen от август, компанията е лидер в производството на сокове, нектари и тихи напитки по реализирани продукти в магазинните канали в страната.

В момента тя държи пазарен дял от 21,3% в еднолитровите сокове и нектари, както и пазарно присъствие в 70% от магазините в България.

От скоро компанията произвежда и пюрета от праскови, кайсии, ябълки и домати като работи само с висококачествени родни суровини от български производители, в подкрепа на местното селско стопанство.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ