Бенефит услуга по време на инфлация: как CoolFit успя да навлезе в корпоративния свят само за година

Бенефит услуга по време на инфлация: как CoolFit успя да навлезе в корпоративния свят само за година

Бенефит услуга по време на инфлация: как CoolFit успя да навлезе в корпоративния свят само за година

Година след появата си у нас, българската компания за бенефит спортни карти CoolFit се утвърди, като лоялен партньор, както към работодателите, чиито служители ползват абонамент CoolFit, така и към собствениците на спортни и релакс центрове. На какъв етап в развитието си е услугата в момента и какво планира ръководството в близко бъдеще коментира мениджърският екип на CoolFit.

- CoolFit беляза своето начало в година с нечувани нива на инфлация. Как успява да се наложи една българска компания в условия на икономическа криза и с конкурент, който освен, че е монополист в страната, е и с ноу хау от Европа?

- Развитието на услугата CoolFIt беше и все още е голямо предизвикателство за мен и екипа ми. В самото начало през 2022г. беше трудно да навлезем на пазара с оглед на това, че фирмите в страната, които предлагат бенефит спортна карта на служителите си и спортните центрове, които предоставят услугите си бяха доста скептично настроени към нас и не вярваха, че CooLFit ще успее да се наложи на пазара и да се утвърди, като конкурент на вече съществуващия лидер. Успяхме за отрицателно време да спечелим доверието на някои от най-големите работодатели в страната, благодарение на ексклузивните ни спортни обекти, които са и най-популярните и предпочитани в страната. Смея да твърдя, че това провокира много други фирми да потърсят повече информация за нас. От самото начало на CoolFIt до днешна дата, икономическата обстановка в страната е много нестабилна, което е една от пречките, с които се сблъскваме, но искрено вярвам, че нашата услуга ще успее да запази конкурентните и достъпни цени. Ние знаем, че потребителите на този тип услуга основно се базират на обектите, които ще могат да посещават и цената, която ще заплащат за услугата, а нашето ценово предложение и модел на работа са по-гъвкави и изгодни.

- Кое е най-убедителното предимство на бенефит услугата, с което спечелихте компаниите да предоставят на служителите си CoolFit?

- Предимствата са много и разполагаме с тях вследствие на множество проучвания, които направихме преди появата на CoolFIt към едни от най-големите фирми в България. Заложихме на това да създадем аналогичен на вече съществуващ продукт, но с подобрения и отговарящ на нуждите на потребителите и компаниите. Нашата поява създава конкуренция на пазара, което прави и търсенето от крайните потребители по-голямо.

Смятам, че CoolFit спомогна много компании да започнат да предоставят на служителите си по-голямо разнообразие за спорт и релакс. Също така все повече работодатели държат да осигурят най-доброто за служителите си и в наше лице намират конструктивно надграждане на услугата. Това е водещото, за да продължат да работят и с двата доставчика на бенефит спортна карта или да заменят текущия с CoolFit. Спортните и релакс обекти, с които работим са най-популярните и предпочитаните, като мрежата ни с ексклузивни обекти непрекъснато се увеличава. Администрирането на нашата услуга от работодателя е сведено до минимум, което HR-ите във фирмите намират за огромно предимство. Нашата придружителска карта се отличава с това, че не се изисква да бъде администрирана от работодателя, като процес на заявяване и заплащане, защото всеки служител на компания, работеща с нас може лично да добави своя придружител през мобилното ни приложение и тя да бъде заплатена от ползвателя ѝ. Ще отбележа и факта, че не малко работодатели са подготвени за сериозен ръст в цените от другия доставчик на бенефити, което засилва търсенето на нашата услуга през последните месеци.

- Като доставчик на бенефит услуга, вие имате преки наблюдения върху трудовия пазар у нас. Променят ли се навиците на служителите, наблюдавате ли изисквания от тяхна страна за предоставяне на корпоративна спортна карта, като социална придобивка от работодателите?

- Забелязва се това, че все повече компании изпитват нужда да предоставят на служителите си най-добрата социална придобивка, както и да разполагат с алтернатива на нея. Компаниите се грижат за благосъстоянието на служителите си, затова CoolFit разшири обхвата на услугите си, като организира семинари за партньорите – работодатели, предоставяйки им инструменти за комплексно благосъстояние на служителите. Благодарение на семинарите, които CoolFit организира, работещите имат възможност да се информират и да придобият умения, които да им помогнат за изграждане на навици за по-балансиран живот, чрез дишане, хранене и движение. Бекграундът ни вече е с проведени над 20 семинара и сме изключително щастливи от това, че спомагаме на работещите в изграждане на навици за повече физическа активност и грижа за цялостно благосъстояние. Работодателите, освен в грижата за служителите си имат изисквания и към ресурса, с който трябва да разполагат, за да могат да обслужват още един доставчик, но на този етап смея да твърдя, че сме достатъчно гъвкави, за да отговорим на нуждите, както на служителите в дадена компания, така и на работодателя.

- След изминаването на пътя на своята първа година как определяте позициите на CoolFit към настоящия момент?

- Доказахме се като доверен партньор, защото за нас клиентът е на първо място. През тази година комуникацията с компаниите бе изключително важна за нас и по този начин успяхме да отговорим на изискванията на нашите партньори. Развихме услугата си, постигнахме допирни точки с работодателите и доказахме своята стабилност, на която могат да разчитат и за вбъдеще. Безспорен факт зад нашите стабилни партньорски отношения е и възможността за клиентите ни да се възползват и от останалите услуги в холдинга ни, като хотели, събития, клиники, online платформи за здраве и други.

- Какви са основните цели на компанията за тази година?

- При нас промените са неизбежно действие. От практиката ми в най-голямaта верига фитнес центрове в страната, знам че те са основната сила, която движи бизнеса и прави така, че услугата да се развива и да бъде привлекателна за различен таргет клиенти. Промени при нас бих нарекъл подобрения от типа на това, че планираме до края на тази година да стартираме специализирана услуга за деца „CoolFit Kids“, да продължим с активното разширяване на партньорската мрежа в градовете, в които вече имаме покритие и в останалите областни градове, където се забелязва, че все повече от големите компании имат персонал. Към момента дори въвеждаме още един изключително гъвкав и полезен модел на финансиране към клиентите ни, с който работодателят ще може да предостави спортна карта на всичките си служители и да заплаща само за реализирани посещения в спортните центрове, защото много често спортната карта, когато е предоставена от работодателя, се заявява от служителите, но след това не се използва, което води до напразно инвестиран разход за компанията.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ