Coca-Cola "уволни" рекламна агенция заради скандална случка във Facebook

Coca-Cola уволни рекламна агенция заради скандална случка във Facebook

Компанията Coca-Cola ще преустанови работата си с британската агенция за дигитална реклама Lean Mean Fighting Machine след гаф във Facebook.

Партньорството между двете беше прекратено заради проблем, свързан с рекламна кампания на напитката Dr. Pepper, разпространявана от Coca-Cola. В дъното на скандала е случка с британски потребители на Facebook, разказва campaignlive.co.uk.

14-годишно момиче, присъединило се към кампанията в социалната мрежа, става обект на хакерска атака. След чужда намеса в профила му, статусът му е заменен от препоръка за порнографски филм и линк, препращащ към филма. Инцидентът е станал повод за оплакване на майката на момиченцето.

Заради проблема Lean Mean Fighting Machine няма да ръководи планираната дигитална рекламна кампания на напитката Coke Zero, която също е продукт на Coca-Cola.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Галин Цоков: Догодина ще има STEM кабинети във всяко училище
Британска военна академия, създадена от Чърчил, спира приема на студенти от Израел
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство