Tissot заложи на печатната 3D реклама

Tissot заложи на печатната 3D реклама

Швейцарският производител на часовници Tissot ще промотира новите си модели чрез иновативната реклама с триизмерни изображения в печата, съобщава brandrepublic.com. Компанията е купила няколко страници с 3D реклама в юнските броеве на списанията T3 и GQ.

Чрез впечатляващата 3D реклама читателите на списанията ще могат да разберат как изглеждат на ръката им новите модели на часовниците Tissot. Това ще може да се случи, ако те инсталират на компютъра си специален софтуер от сайта на Tissot и обърнат уеб камерата към страниците на купеното от тях списание.

Насочвайки камерата на компютъра си към рекламната страница, читателите ще видят как от монитора им изскача релефно изображение на часовник с нормални размери. Ако поставят ръката си пред монитора, те ще видят как изглежда релефният часовник на ръката им и фактически ще изпробват триизмерния модел. Чрез менюто на инсталираната на компютъра им програма ще могат да сменят видовете и цветовете на 3D часовниците и така да си изберат най-подходящия за ръката им модел.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара