„Орехите” се превърнаха в атракцията на "Месомания" 2011

„Орехите” се превърнаха в атракцията на Месомания 2011

Специализираното изложение „Месомания” започна днес и ще продължи до 12 ноември в Интер Експо Център в София. В изложението участват водещи производители на хранителни продукти, напитки, консумативи и оборудване за хранителната индустрия.

Особено впечатление на изложението направи оригиналният дизайн на щанда, който пресъздава атмосферата на популярния рекламен клип на луканка „Орехите” на „Белла България“. Той беше оценен от мнозина като атракцията на изложението и пресъздава дървена порта и масивни греди, от които висят апететитни колбаси.

Марката сурово-сушени месни продукти „Орехите” се появява на пазара през 2009 г. Брандът стартира с три топ артикула: „Добруджанска луканка”, „Добруджански суджук” и „Добруджанска сушеница”. Добруджанската луканка се произвежда от внимателно подбрано свинско и говеждо месо в съчетание с перфектна селекция от подправки.

Сушеницата впечатлява с мекия си и ненатрапчив вкус, като майсторската комбинация от подправки е гаранция за незабравим аромат при рязане и наслада при консумация. В основата на вкуса на суджука на „Орехите” е добре селектираното говеждо и свинско месо, съчетано с най-подходящите подправки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Гърция се опитва да изкара празните жилища на имотния пазар
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана