Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са най-ценният актив за всеки производител

Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са най-ценният актив за всеки производител

Доц. д-р Кристиян Постаджиян е с над 20 години опит в областта на маркетинговите комуникации. Преподавател е в НБУ, където води над 10 курса в областта на маркетинговите комуникации. През 2010 г. създава магистърска програма "Рекламен мениджмънт и визуален брандинг" в НБУ. Автор е на множество публикации в областта на корпоративните комуникации, както и на монографията „Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата“. Сред създателите е на един от най-иновативните образователни формати у нас – Рекламна академия. Дългогодишен член на журито на Effie Bulgaria и BAA Awards. Той ще бъде сред основните участници в трети панел на предстоящия на 6 април  5-и годишен форум ,,Отговорни производители“ на „Мениджър“. 

- Доц. д-р Постаджиян, в момента каква е динамиката на потребителските навици при различните поколения у нас?

- Всяко поколение има своя специфика. Потребителите стават все по-динамични и променящи се, тъй като светът, в който живеем, е такъв. Светът отново е отворен, хората пътуват, виждат, чуват и това им дава широка перспектива. Ето защо е важно брандовете не просто да следват тенденции, но и да създават такива.

- Какви брандове се справят най-добре с достигането и задържане на вниманието на всяка от възрастовите групи?

- Гъвкавите брандове и тези, които не се опасяват да бъдат адаптивни към средата и потребителите. Брандове, които говорят на езика на хората, влизат в диалог с тях и смело дават на потребителя роля и преживяване в процеса на потребление. Брандове, които си говорят с потребителя, вслушват се в него и дори проявяват емпатия.

- При нарастващи цени какви трябва да бъдат посланията на производителите, за да не се загуби доверието в тях?

- Лоялността на потребителя и емоционалната връзка с бранда са онова, което е най-ценен актив за всеки производител. Когато това е постигнато, цената не е основен фокус в комуникацията производител-потребител. Разбира се, това изисква дългосрочни усилия в посока изграждане на силни брандове.

5-и годишен форум ,,Отговорни производители“, организиран от „Мениджър“, ще се състои на 6 април от 9.30 ч. в Интер Експо Център. Събитието е с безплатен достъп, но с предварителна регистрация, която можете да направите тук

Ексклузивен партньор:
Kaufland

С подкрепата на:
Nestle, ТандемLirex

Институционални партньори:
Френско-Българска търговска и индустриална камара;  Германо-Българска индустриално-търговска камара; сдружение ,,Храни и напитки"

Медийни партньори: BTV , Dir.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер