ДПС-ДПС ще преразгледа участието си в управлението

ДПС-ДПС ще преразгледа участието си в управлението

Има вътрешен натиск ДПС-ДПС да напусне управлението, обявиха от партията и допълниха, че ще преразгледат участието си. Изявлението идва 2 дни след заседанието на партията в така наречените „Боянски сараи“, откъдето бяха изгонени. От решението ще зависи дали формацията ще подкрепи втория вот на недоверие към кабинета „Желязков“. 

Дебатът по вота на тема „Корупция“ ще е в сряда, а в четвъртък той ще бъде гласуван. Вторият вот на недоверие е внесен от МЕЧ и отново е покрепен само от „Възраждане“ и „Величие“, засега. В навечерието на гласуването на вота от ДПС-ДПС трябва да решат подкрепят ли още този кабинет, предава bTV.  

„От цялата страна валят обаждания да напуснем управлението. От цялата страна ни натискат за това, но ще се съберем и ще решим. Ще преразгледаме и ще бъдем безкомпромисни този път. Не може да ни унижават“, каза в интервю за bTV Танер Али, зам.-председател на парламентарната група на ДПС-ДПС. 

Още вчера Младежката организация на ДПС-ДПС обяви, че подкрепата на формацията за властта не води до постигане на стратегическите цели, заложени преди изборите, включително демонтажа на модела „Пеевски“. От пресцентъра на формацията разпространиха и кадри, на които почетният им председател Ахмед Доган се обръща към младежите. 

Според Танер Али, Доган е поел ангажимент вече да бъде част от колективните решения на партията. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?