Една от най-страхотните рекламни кампании на годината


"Рекламното изкуство не може да бъде по-деликатно", посочва Adweek. "Това е една от най-страхотните рекламни кампании на годината", отбелязва в заглавие Business Insider. 

Рекламната инициатива, която събира внимание и отлични отзиви, е изработена за марката японско уиски Suntory. Кампанията е дело на агенция TBWA\Hakuhodo и заслужава признание за това, че в кадри показва създаването на изключително красиви форми от лед, толкова фини и малки, че да се поберат в чаша уиски. 

Как е възможно? Агенцията използва CNC рутер и технически процес, който е вид "обърнато" 3D принтиране. Ледените блокчета, които показва, са направени в сложната форма на световноизвестни туристически забележителности като Статуята на свободата, Големия сфинкс в Гиза. Има и лед като Батман, както и във формата на статуетките на лъв, които се дават като награда на най-добрите реклами по света на най-престижното международно събитие за креативност - годишния рекламен фестивал в Кан, Франция. Случайност?

Миуако Фуджиуара от агенция  TBWA\Hakuhodo обяснява, че ледчетата са били произведени в помещение с температура от минус 7 градуса. Там била заснета рекламата. Криейтив екипът на агенцията наскоро спечели награда за "най-страхотна кампания на 2014 г.". 

Ето как изглеждат някои от най-впечатляващите ледени блокчета, изработени за уискито, а най-долу може да гледате и видео рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт