Една от най-страхотните рекламни кампании на годината

"Рекламното изкуство не може да бъде по-деликатно", посочва Adweek. "Това е една от най-страхотните рекламни кампании на годината", отбелязва в заглавие Business Insider. 

Рекламната инициатива, която събира внимание и отлични отзиви, е изработена за марката японско уиски Suntory. Кампанията е дело на агенция TBWA\Hakuhodo и заслужава признание за това, че в кадри показва създаването на изключително красиви форми от лед, толкова фини и малки, че да се поберат в чаша уиски. 

Как е възможно? Агенцията използва CNC рутер и технически процес, който е вид "обърнато" 3D принтиране. Ледените блокчета, които показва, са направени в сложната форма на световноизвестни туристически забележителности като Статуята на свободата, Големия сфинкс в Гиза. Има и лед като Батман, както и във формата на статуетките на лъв, които се дават като награда на най-добрите реклами по света на най-престижното международно събитие за креативност - годишния рекламен фестивал в Кан, Франция. Случайност?

Миуако Фуджиуара от агенция  TBWA\Hakuhodo обяснява, че ледчетата са били произведени в помещение с температура от минус 7 градуса. Там била заснета рекламата. Криейтив екипът на агенцията наскоро спечели награда за "най-страхотна кампания на 2014 г.". 

Ето как изглеждат някои от най-впечатляващите ледени блокчета, изработени за уискито, а най-долу може да гледате и видео рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%