Рекламно майсторство от Adidas за финала на Световното (видео)


Една от най-добрите агенции в света – TBWA от САЩ, която от 80-те години насам изработва всички кампании на Apple, направи за Adidas това майсторско видео, истинско тържество на идеята, момента и графиката в рекламния занаят.

Видеото е направено по повод финалния мач на Световното първенство по футбол в Бразилия между Германия и Аржентина. По време на целия шампионат видяхме по много от Adidas. Кампанията кулминира с излъчването на клипа и осмисля по перфектен начин присъствието на бранда в момента, когато залогът наистина е „всичко или нищо“ - мачът за купата.

„Финалният момент настъпи. Кой ще вземе трофея? Това е слава или обреченост. Черно или бяло. То е #allin или нищо“, посочва TBWA в описанието на клипа.

Ето и самата реклама. В нея се виждат Меси, Мюлер, Ди Мария, Нойер, Шюрле, Лавеци и Йозил.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер