Рекламно майсторство от Adidas за финала на Световното (видео)


Една от най-добрите агенции в света – TBWA от САЩ, която от 80-те години насам изработва всички кампании на Apple, направи за Adidas това майсторско видео, истинско тържество на идеята, момента и графиката в рекламния занаят.

Видеото е направено по повод финалния мач на Световното първенство по футбол в Бразилия между Германия и Аржентина. По време на целия шампионат видяхме по много от Adidas. Кампанията кулминира с излъчването на клипа и осмисля по перфектен начин присъствието на бранда в момента, когато залогът наистина е „всичко или нищо“ - мачът за купата.

„Финалният момент настъпи. Кой ще вземе трофея? Това е слава или обреченост. Черно или бяло. То е #allin или нищо“, посочва TBWA в описанието на клипа.

Ето и самата реклама. В нея се виждат Меси, Мюлер, Ди Мария, Нойер, Шюрле, Лавеци и Йозил.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана