Умна реклама на „Дисниленд” говори за преходната възраст на децата

„Идва един момент в живота на децата ни, в който те вече не са деца, каквито са били. Но все още не са съвсем пораснали. Това е възраст, в която те откриват любовта. Тя не е място за истинската любов. В нея те се променят толкова бързо... Затова не се бавете и ги заведете на място, където все още ще споделят всичко с вас!". 

Това казва гласът зад кадър в тази нова, умна реклама на увеселителния парк „Дисниленд” в Париж, насочена към родителите на момчета и момичета, навършили 10 години. Идеята събира добри отзиви в света на маркетинга и получава рейтинг 7 от 10 в онлайн рекламния каталог AdsOfTheWorld. Тя хваща деликатна тема - моментът с порастването на децата, през който преминават стотици хиляди родители, чиито деца се отчуждават лека полека и започват да стават самостоятелни хора, с мнение и интерес към околния свят, на който мама и татко не могат да отговорят.

Рекламата е дело на френската агенция BETC и е предназначена за излъчване в телевизионния ефир на Европа. Това е кампанията, която избрахме да ви представим днес.

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Какво можем да научим от сагата около Сам Алтман за лоялността на работно място
"Пирогов" завежда колективен иск срещу министър Хинков, шефът на болницата поиска проверка от Прокуратурата
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес
Борисов: Разбрахме се с Асен Василев, ще го подкрепим за бюджета и данъчните промени
Цитат на деня
Републиканците в Сената на САЩ блокираха нова финансова помощ за Украйна и Израел
Времето: Валежите продължават, в масивите от Западна България ще се образува нова снежна покривка
Терзиев: Крайният срок да имаме председател на Столичния общински съвет е 12 декември