Една от най-силните реклами тази година
Агенция DDB Ню Йорк е автор на тази въздействаща реклама за благотворителното дружество в Хаити “Water is Life”.
Видеото показва колко нищожни са оплакванията от живота на потребителите на Twitter, които пишат под хаштага #Firstworldproblems. В него обикновени хаитяни, които живеят в най-бедната държава в света, стоят сред колиби и бараки, изпочупени училищни автобуси и разрушени сгради. Те четат глупавите коментари на тази група в Twitter, чиито членове не са доволни от това, че пощенските им картички пристигат по-късно и че седалките на автомобилите им не се затоплят.
Рекламата е едновременно забавна и трогателна. Сочена е за една от най-силните кампании през 2012 г., потенциално най-добрата реклама през годината. Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |Nvidia ще достави над 260 000 от най-модерните си чипове с изкуствен интелект на Южна Корея
Компании |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Въвеждат доброволна военна служба за жените в Гърция
Свят |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.