Креативността ще спаси планетата ни

Виждали ли сте някога реклама, която ви е накарала да изоставите всичко и да си купите нов продукт? А какво ще кажете за клип, който вие променил изцяло гледната точка за нещо? Познанията, свързани със силата на маркетинга и креативните комуникации не са присъщи единствено за героите от сериала „Момчетата от Медисън авеню“. Тези мощни инструменти могат да бъдат използвани и така, че да предизвикат позитивна промяна в света, пише Goodnet.org.

Именно това е и основната тема в кратката, но проницателна реч на Анди Хобсбаум в TED, в която той обяснява как креативността може да бъде използвана така, че да спаси планетата. През 2007 г. той Нареш Рамчандани стартира Do the Green Thing – публична услуга, която създава плакати, филми, подкастове и продукти, разпространяващи посланието да поддържаме Земята чиста. Тяхното мото, естествено, е „Креативност срещу климатична промяна“. Do the Green Thing създава красиви и провокативни плакати, които окуражават хората да ходят с велосипед на работа, да слагат пуловер, вместо да усилват климатика и да пият вода от чешмата. Миналата година те дори си сътрудничиха с Earth Hour, за да създадат една невероятна поредица от постери.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

AP: Европейски държави тайно планират да изпратят войски в Украйна 
Лавров и Рубио обсъдиха премахването на „бариерите“, наложени от предишната американска администрация
Червените флагове в лидерството, които никога не трябва да се пренебрегват
Микропластмасата в човешките тъкани нараства тревожно
Пратка с тежки оръжия от САЩ пристигна в Израел, докато Марко Рубио е на посещение в региона
Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’
Островите Кук подписаха стратегическо партньорство с Китай, но уверяват, че то не застрашава регионалните им връзки
ЕС планира ограничения върху вноса на храни по модел на Тръмп, съобщава FT