Камала Харис си направи акаунт в TikTok въпреки заплахата от забрана на мрежата в САЩ

Камала Харис си направи акаунт в TikTok въпреки заплахата от забрана на мрежата в САЩ

Вицепрезидентът на САЩ и потенциален кандидат за президент на Демократическата партия Камала Харис публикува първото видео в TikTok като част от предизборната си кампания, въпреки подписания от президента на САЩ Джо Байдън законопроект за евентуална забрана на социалната мрежа в страната. „Чух, че напоследък се появявам в TikTok, така че реших да започна моя собствена страница тук“, каза Харис в първото си видео. За 13 часа видеото събра около 5,5 милиона гледания, а 1,4 милиона потребители се абонираха за профила на Харис.

През април Байдън подписа законопроект за потенциална забрана на TikTok в страната. Той предлага да се даде на компанията-собственик ByteDance една година да продаде социалната мрежа, в противен случай тя може да бъде забранена. Компанията посочи, че продажбата е невъзможна и обвини американските власти в политическа демагогия.

Президентските избори в САЩ ще се проведат на 5 ноември. Предполагаше се, че Демократическата партия ще бъде представлявана от настоящия държавен глава, но след катастрофалното представяне на дебата през юни с републиканеца Доналд Тръмп, призивите сред демократите започнаха да стават все по-шумни Байдън да се откаже от битката. На 21 юли той реши да се оттегли от надпреварата и подкрепи номинацията на вицепрезидента Харис за най-високия пост в САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?