Мъск въвежда изкуствен интелект в Twitter за защита от манипулации

Twitter може скоро да има изкуствен интелект, който ще открива и подчертава публикации, създадени за манипулиране на общественото мнение. Това заяви Илон Мъск в профила си в едноименната социална мрежа.
„През следващите месеци ще започнем да използваме изкуствен интелект за откриване и подчертаване на манипулирането на общественото мнение на тази платформа. Да видим какво ще постигне този софтуерен пакет от Департамента по психология…“, написа Мъск.
Постът на собственика и изпълнителен директор на Twitter за няколко часа събра повече от 12,5 милиона гледания, 114 хиляди харесвания и почти 17 хиляди повторни публикации.
Мъск изглежда е сериозно загрижен за механизмите на алгоритъма за препоръки в Twitter. Преди това той написа, че на 31 март 2023 г. компанията ще публикува изходния код на социалната мрежа, касаещ препоръките. Според Мъск той е твърде сложен и не напълно разбираем за служителите на мрежата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Зам.-кмет на София: Има недостиг на шофьори в градския транспорт
Общество |Проучване на Си Ен Би Си: Митата на Тръмп няма да върнат веригите за доставки обратно в САЩ
Икономика |Почина жената, заемала най-високия пост в историята на Мосад
Свят |Цените на петрола се повишиха на фона на ръст на вноса в Китай
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Цитат на деня
Цитат на деня |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.