Как Konica Minolta спестява време и печели сигурност с Payhawk

Как Konica Minolta спестява време и печели сигурност с Payhawk

Елена Дречева, управляващ директор на Коника Минолта България и Коника Минолта Гърция представя добавената стойност от винаги достъпните и работещи решения на финансовата компания

- Разкажете накратко за Konica Minolta.

- Коника Минолта България е дружество със собствена търговска, маркетингова и техническа структура, част от глобалния бранд за иновативни бизнес решения с близо 22 000 патента за технологични иновации Konica Minolta. През миналата година Konica Minolta отбеляза своя 150-годишен юбилей. С представителства в над 150 държави и с над 2 млн. клиенти, брандът Konica Minolta се свързва с надеждност и високо качество на предоставяните решения и услуги. Компанията е безспорен лидер в осигуряването на цялостни решения за управление на корпоративни документни и печатни работни процеси, както и на иновативни технологии за полиграфическия бранш. В последните години Konica Minolta бързо успя да спечели позицията на надежден партньор за платформи за дигитално работно място и смарт видеонаблюдение, свързвайки хора, технологии и информация. Компанията е на българския пазар от 2005г.

- Какво ви мотивира да изберете решението на Payhawk?

- Основната ни обслужваща банка спря услугата „Kредитни карти”. Те са ни необходими във връзка с командировки в и извън България, които изискват плащане на хотели, наемане на автомобил и всички други съпътстващи разходи. Кредитните карти ползваме и за онлайн плащания на абонаменти в социални мрежи, софтуер като услугa и др.

Потърсихме кредитни карти през други банки, но често имахме проблеми като: невъзможност за плащане онлайн, недостатъчен лимит и време, което е необходимо да “стигнат” парите до картата, липса на информация на момента – кой какви пари е изразходвал и каква е текущата наличност, трудно управление на кредитните карти и разходите през тях, както и не на последно място - таксите за издаване и разходите за транзакции. За услугите на Payhawk получихме препоръка от познат и след демонстрацията бяхме убедени, че това е решението, от което се нуждаем.

- Какви бяха основните фактори при вземането на решение?

- Сред основните фактори бяха: бърза имплементация и разполагаемост с виртуална и физическа карта, лесно и бързо захранване на картите и видимост на наличности и транзакции на момента, приложение с интуитивен интерфейс, както и прозрачност на всеки разход и видимост на момента.

От голямо значения са и лесното отчитане на разходите по проекти, отдели и хора. Добавената стойност от винаги работещо решение, автоматизацията при разпределяне на разходите по пера и напомнящите съобщения, ако някой е забравил да приложи разходен документ или да квалифицира съответния разход също са много важни за нас.

Не на последно място - липсата на бюрокрация: не попълвахме подробни формуляри на хартия, решението бе персонализирано за нас на база договор и всичко се случи онлайн.

- Колко време продължи имплементацията?

- Кратко обучение от няколко часа бе достатъчно.

- Какво се промени след като започнахте да използвате решението на Payhawk за управление на фирмените разходи?

- Най-хубавото е, че нямаме оплаквания от колегите и не ги поставяме в трудни, бих казала кризисни ситуации, без средства. За всички използването на Payhawk e лесно и приятно. Винаги разполагаме с необходимите средства в определения лимит. Отчитането на командировки и други разходи е бързо и лесно – всичко става през мобилен телефон за минута. Получаваме и весели напомняния, когато сме пропуснали да си удостоверим разхода.  За колегите от финансов отдел всичко е прегледно и ясно във всеки един миг и приключват месеца без да е необходимо да се ровят в документи. А и можем да разчитаме, че Payhawk предоставя сигурност при използването на кредитните карти (виртуални и физически).

- Какви са измеримите резултати за бизнеса – спестено време, автоматизация на процеси, спестени финансови средства? 

- Определено спестяваме време – поне два работни дни на месец на двама души, или общо - четири човекодни месечно.  А времето е пари. Спестихме си и рутинна работа по отчитане разходи като автоматизирахме процеса и разбира се - намалихме разходите за транзакции, тъй като Payhawk има партньорство с VISA и работи със 7 валути.

- Опишете накратко впечатленията си от съвместната работа с екипа на Payhawk.

- Екипът на Payhawk е винаги на разположение при въпроси и готов да съдейства. Имаме Customer Success Manager, с който обсъждаме възможностите. Времето за отговор обикновено е веднага, на момента.  С най-голямо удоволствие бих препоръчала Payhawk на всяка компания, която иска да си осигури прозрачност на разходите и транзакциите си, да има винаги работещи разплащателни средства, да си спести ръчна работа и да е в съответствие с вътрешните си правила и законодателството.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Премиерът: Не е време за избори
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията