ОББ допълва с още функции управлението на банкирането от бизнес клиенти
ОББ лансира ново за пазара у нас решение, с възможности за самостоятелното управление на потребителите в ОББ Онлайн от бизнес клиентите. В меню „Администрация” вече само с няколко клика може да се добавят нови потребители, да се извлича максимално актуална справочна информация за нивата на достъп и да се управляват правата на всички потребители, без да се налага посещение на банков клон.
До момента, през меню Администрация в ОББ Онлайн, бизнес клиентите имаха възможност да извеждат списък с активните потребители и да премахват съществуващи потребители. В новата подсекция „Управление на достъпи“, след активиране на функционалността дистанционно или в клон, представляващите бизнес клиентите вече ще могат да получават подробна информация за достъпите на всеки отделен потребител, да ги управляват гъвкаво и да добавят нови потребители с желаните от тях права.
Подобренията са част от процеса на последователното надграждане на предлаганите услуги за компании, така че да бъдат все по-удобни и да пестят време при ползването им. Наред с това навременната информираност за достъпите на потребителите в банкирането дава още едно ниво на сигурност на бизнес клиентите, поясняват от банката
Новите функционалности, свързани с управлението на потребители и достъпи в ОББ Онлайн, са резултат от непрекъснат процес на проследяване на обратната връзка на бизнес клиентите на банката, използващи банкирането в ежедневната си работа. ОББ следи както нуждите на клиентите си, така и тенденциите за дигитализация и очакванията по отношение на удобството от ползването на дигиталните платформи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.