Aston Martin отчете огромен ръст в продажбите, основно заради първия си SUV
Британският автомобилен производител Aston Martin отчете 224% ръст на продажбите, воден до голяма степен от увеличеното търсене на първия му спортен автомобил DBX 4x4, съобщи Ройтерс.
"Надграждайки успеха на DBX, нашия първи SUV, пуснахме още два нови автомобила. Освен това, с новите модели имаме добри възможности за растеж в бъдеще", каза съсобственикът на Aston Martin Лорънс Строл.
Британският SUV DBX 4x4, по данни на агенцията, за първи път слезе от конвейера преди малко повече от година. Делът на продажбите на този модел през първата половина на 2021 г. възлиза на повече от 50% от общите продажби на компанията (2901 превозни средства).
В момента Aston Martin, според Ройтерс, преживява трудни времена, тъй като компанията не успява да отговори на очакванията на клиентите. Това накара автомобилния производител да търси нови спонсори, предава ТАСС.
В същото време се уточнява, че загубата на компанията преди данъци е намаляла от 227 милиона британски лири (около 314,8 милиона долара) през първата половина на 2020 г. до 91 милиона британски лири (126 милиона долара). От Aston Martin обявиха също, че продажбите са в съответствие с очакванията на компанията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.