Ферари планира да пусне 15 нови модела

Ферари (Ferrari) планира да пусне 15 нови модела, включително хибриди, високопроходим модел и още специални серии според плана за удвояване на основните приходи до 2022 година, предаде Ройтерс.
Производителят на бързи луксозни коли определи диапазон на основите приходи между 1,8 и 2 милиарда евро (2,1 - 2,3 милиарда долара) до 2022 година, а не 2 милиарда евро, както бе заложил починалият неотдавна шеф на Ферари Серджо Маркионе. Неговият наследник, Луи Камилери, се опита да успокои инвеститорите, че компанията може да поддържа силния растеж.
Това е амбициозен план, но такъв, който може да се изпълни, основан на конкретна, подробна рамка, коментира Камилери.
Неочакваната смърт на Маркионе през юли разтърси инвеститорите, които очакваха той да остане начело на компанията до 2021 година, след като увеличи над два пъти пазарния дял на Ферари след листването през 2015 година.
Камилери и екипът му очертаха план, според който компанията, популярна със състезателните си автомобили, ще започне да прави високопроходими автомобили и хибриди, за да увеличи маржовете до 38 процента без да жертва "изключителността" и цената.
На фона на маржове от 30 процента в момента и неизбежния списък от чакащи за автомобилните бижута, Камилери наследи бизнес, работещ на пълни обороти, и не се очаква да се отклонява особено от посоката, зададена от неговия предшественик.
Маркионе организира отделянето на Ферари от компанията майка Фиат Крайслер (Fiat Chrysler), като го позиционира като луксозна марка, а не автомобилопроизводител, успявайки да направи това, което малцина вярваха, че ще успее - да премине през самоналожено ограничение на производството от 7000 коли годишно без да жертва цената или привлекателността на автомобила. Ферари отброи поредица години на рекордни финансови резултати, благодарение на специалните серии и програмата за специални поръчки.
Може обаче да се окаже трудно да се запази високата пазарна оценка на компания, тъй като се затягат разпоредбите за отделяните вредни газове, увеличават се капиталовите разходи и става по-трудно да се балансира между разнопосочните интереси на инвеститори, фенове на състезателни модели, собственици и колекционери.
Източник: БТА
Ключови думи
|
|
Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.